Рейдерство, коррупция в Украине, борьба с коррупцией • Национальный антикоррупционный портал «АНТИКОР»

Столична влада хоче заробляти на киянах методами Черновецького

Столична влада хоче заробляти на киянах методами Черновецького
Столична влада хоче заробляти на киянах методами Черновецького

Днями один із провладних депутатів Київради оголосив про наміри запровадити платний в’їзд до центральної частини міста. Ще й благородно пояснив необхідність такого кроку: для фінансування ремонту й будівництва доріг і мостів.

Хай як це парадоксально звучить, але соратник Кличка майже дослівно повторює задум Черновецького зразка 2008 року. Тодішній мер також хотів збирати плату з автомобілів, що в’їжджають до центру Києва, і теж обіцяв спрямовувати отримані кошти на ремонт і будівництво доріг. УДАРівці, які увесь час боролися із Черновецьким, різко почали втілювати в життя його задуми. Тільки чомусь ці посадовці перед тим, як оголошувати про збирання коштів, навіть не замислились про те, що в теперішній транспортній схемі Києва Хрещатик і прилеглі вулиці мають надважливе значення для тих, хто їде з лівого берега на правий. І така плата фактично означатиме додатковий «податок» для людей, які живуть на лівому березі, а працюють – на правому.

По-друге, автори ідеї платного в’їзду ані слова не сказали про перелік вулиць, за в’їзд на які доведеться платити. Хто визначатиме цей перелік і за яким принципом? Чи сплачуватимуть за в’їзд до центру депутати Київради, народні обранці, міністри та інші високопосадовці, адже владні будівлі здебільшого розташовані саме у середмісті? Чи цей тягар ляже винятково на пересічних киян?

Доволі дивно виглядає посилання на досвід Лондона, де в’їзд до центру міста є платним. Адже у столиці Британії дуже добре розвинена мережа громадського транспорту. А про Київ такого сказати аж ніяк не можна. І чиновники не поспішають створювати нові тролейбусні й трамвайні маршрути. 

Ще можна було би зрозуміти заборону на в’їзд автомобілів до центральної частини міста з метою покращення екологічної ситуації, адже у столиці щороку на 7% збільшуються викиди СО2, основним забруднювачем повітря у місті є автомобільний транспорт, а найбільш забруднене повітря саме у центральній частині Києва. Та екологічна складова, схоже, провладну команду мало хвилює. Значно цікавіше збирати гроші з містян. Замість того, щоби вигадувати нові способи збирання коштів, варто було би раціонально та прозоро використовувати бюджетні асигнування, не допускати зловживань на тендерах, не оплачувати роботи за завищеними цінами…

Чим закінчиться запровадження нового стягнення в умовах зростання тарифів на житлово-комунальні послуги й девальвації гривні – покаже час. Так само згодом побачимо, чи це єдина ідея Черновецького, яку надумала реалізовувати команда Кличка, чи нам ще доведеться згадати і про платний в’їзд у Київ, і на територію кладовищ, і про плату за зустріч з мером, і про решту винаходів «молодої команди»?

Левый берег


Теги статьи: ЧерновецькийЧерновецкийКличко

Дата и время 13 августа 2014 г., 14:25     Просмотры Просмотров: 1369
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus

Важные новости

Онищенко розповів, скільки Ляшко вимагав грошей за потрібні голосування Онищенко розповів, скільки Ляшко вимагав грошей за потрібні голосування 04.12.2016
Стало відомо чому Ляшко підскочив до президента після голосування за призначення Шокіна генпрокурором Подробнее
МВД опубликовало имена и фотографии полицейских, погибших в Княжичах МВД опубликовало имена и фотографии полицейских, погибших в Княжичах 04.12.2016
МВД обнародовало данные пяти полицейских погибших в перестрелке в селе Княжичи близ Киева. Подробнее
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Если бы выборы в Раду проходили сегодня, кого бы вы поддержали?












Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте