Рейдерство, коррупция в Украине, борьба с коррупцией • Национальный антикоррупционный портал «АНТИКОР»

"Саша-стоматолог" спільно з командою "гієн" далі грабує Укрзалізницю

"Саша-стоматолог" спільно з командою "гієн" далі грабує Укрзалізницю
"Саша-стоматолог" спільно з командою "гієн" далі грабує Укрзалізницю

Попередня публікація "Обозревателя" "Президент зацікавився організованим злочинним угрупуванням на УЗ. Уряд покриває" викликала істерику у представників чернівецько-коломийської залізничної мафії. Адже вони сподівалися "тихо-мирно порішати" питання, похоронивши президентське доручення про розслідування фактів корупції на УЗ, але наше Інтернет-видання підключилося до розслідування СБУ.

Зокрема, ми не лише підтверджуємо інформацію про діяльність злочинного угрупування на Укрзалізниці, яку Служба безпеки України повідомила Президентові, але поповнюємо її.

Зокрема, у зазначеній доповідній записці СБУ вказано, що "за інформацією, отриманою в колі близького оточення Остапюка (відстороненого директора УЗ – "Обозреватель"), вказаною особою виділено бюджет в розмірі 1 млн. дол.  США для нейтралізації діяльності по його дискредитації та вирішення питання збереження на посаді генерального директора Укрзалізниці". Але ця сума вже не актуальна і була подвоєна минулого тижня. Більше того, минулого тижня чернівецько-коломийська мафія ухвалила низку рішень, метою яких було відбілити залізничний клан, дискредитувавши роботу Служби безпеки. Зокрема, міністр інфраструктури чернівчанин Максим Бурбак видав технічне завдання на перевірку Державної адміністрації залізничного транспорту. Про саму перевірку "Обозреватель" писав тут, зараз нагадаємо лише читачам, що перевірятиме роботу чернівецько-коломийського угрупування чернівчанин Петро Пінкас, а також його підлеглі. До роботи комісії не залучені ні незалежні аудитори, ні представники спецслужб, ні громадськість. Але, як нам стало відомо після виходу попередньої публікації, Максим Бурбак пішов ще далі, підготувавши так зване технічне завдання на перевірку, тобто конкретні вказівки, що підлеглі Пінкаса мали б перевіряти. Так от, до цього документу не увійшла значна частина виявлених фактів, "пінкерсони" повинні сконцентруватися на другорядних, незначних епізодах, де зловживання будуть другорядними, а винуватцями будуть стрілочники. Тому наполегливо радимо СБУ витребувати у Мінінфраструктури оте технічне завдання на перевірку, бо інакше доведеться за результатами розслідування усім корупціонерам-чернівчанам вручати Зірку героя.

Окреме питання №2, Або у скільки державі обходиться любов під час тендерів

Тим читачам, хто пропустив першу публікацію, нагадаємо, що міністр Бурбак (брат однокласника Яценюка) називає корупцію "окремими питаннями". Відповідно, перевірку фактів корупції він нарік "щодо окремих питань діяльності УЗ". "Обозреватель" підхопив тренд, і ми  теж розповідаємо про окремі питання. Зокрема, нині варто розповісти про те, як Бурбак та "пінкерсони" намагаються обдурити Президента та СБУ.

Окреме питання №3, Або наводка "пінкерсонам"

Звертаємося до Максима Бурбака та Максима Бланка: панове, якщо ви не поміняєте технічне завдання на перевірку УЗ, то в одній з наступних публікацій ми опублікуємо порівняльну таблицю з усіма фірмами, рахунками та явками, показавши, де "ваша собака порилась", і де насправді треба шукати істину. Зараз обмежимося лише загальними настановами. Хоча і без нас ви, панове, добре знаєте, що розслідувати треба не окремі контракти, а явища. Наприклад, завищення цін на тендерах. З приходом на УЗ, Остапюк встановив (ну мо"не він, а за його дорученням) розміри відкатів на рівні 15%-20%. Зважаючи на те, що обсяг матеріально-технічного забезпечення залізничного транспорту складає щорічно 8-10 млрд. грн. (стверджують в СБУ), то доля Остапюка і компанії складає 1-1,5 млрд. грн.

Для підприємств, які мають кредиторську заборгованість перед Укрзалізницею, відсоток відкату складає 25%-40%. Тобто якщо УЗ винна компанії 100 грн, то спершу бізнесмен повинен викласти 25-40 гривень, а далі отримає платіж за виконані роботи. Зважаючи на те, що кредиторська заборгованість УЗ складає 5 млрд грн, то в кишенях цього панства осяде 1-2 млрд. грн.

Тобто лише на відкатах і лише за однією статтею чернівецько-коломийська мафія заробляє 2-3 млрд. грн. на рік. А якщо згадати, що у схемах задіяні "кохані дружини" з наваром у 100%, а також фіктивні структури, зареєстровані на підставних осіб.

Окрема історія – це діяльність на залізниці "Сім’ї"та інших "колишніх". Виграні "примірними "сім’янинами" Дубневичами тендери це квіточки, бо Саша Янукович і його структури досі тісно заробляють на Укрзалізниці, тобто на державних фінансах. Ми вже писали, що ТОВ "Автономні джерела струму" активно співпрацюють з УЗ, а ось нещодавно "Перша паливна компанія" отримала одномоментно від УЗ борг за договором факторингу 333 млн грн. (аби ви не тягнулися за калькулятором, відкат в 40% складає 133 млн 200 тис грн). Також ця ж компанія "Саші-стоматолога" порушила умови контракту (в якому прописано фіксовану ціну на постачання 100 тис. тонн дизпалива) та виграла суд в УЗ на підвищення ціни з 13 122 до 19 120 грн за тонну. Необгрунтоване зростання ціни склало 41%, або приблизно півмільярда гривень. Тих самих гривень, яких так не вистачає країні для забезпечення АТО, виходу з кризи і т.д.

Інші епізоди ви викладемо в наступних публікаціях: як то кажуть, вода камінь точить.

Але в "Обозревателя" три запитання.

Перше стосується керівників правоохоронних структур: пане Аваков, пане Ярема, добродію Наливайченко, ви ж усі вийшли з Майдану. Скільки ще інформації потрібно оприлюднити, аби ви зацікавилися чернівецько-коломийською мафією? Якщо мовчання Авакова ще якось можна зрозуміти, він пов’язаний з "командою гієн" одним виборчим списком, то чому без діють генеральний прокурор і глава СБУ? Однієї записки президентові не достатньо, потрібні реальні справи. Бо інакше це виходить співучасть…

Друге питання стосується "уряду гієн": шановні чернівчани, а скільки коломийські вам платять на місяць? За нашими підрахунками, Андрій Іванчук мав би збирати касу з Остапюка не менше 250 млн. грн. – за умови, якщо ви з Юрушевим працюєте з половини.  Якщо менше, то розбирайтеся, бо вам не доплачують. Цікаво, скільки залишають собі Остапюк з Бланком?

Питання третє: громадянин Остапюк зараз балотується до парламенту по Коломиї. За нашими даними, за рахунок УЗ він будує автомобільні дороги, реабілітаційний центр і т.д.  Тобто тратить бюджет УЗ на підкуп виборців. Просимо прокуратуру, а також СБУ розібратися, для чого Укрзалізниці знадобилися раптом автомобільні дороги на Франківщині, а також – реабілітаційний центр.

І на останок: просимо не присилати до нас "козачків" із запитаннями "скільки за мовчанку". Навіть цифра 150 тис дол. нас не вразила, адже тут йдеться не про заробіток, а про принципи… хоча, певно, вам не зрозуміти.

Далі буде.

Обозреватель


Теги статьи: УкрзализныцяАлександр Янукович

Дата и время 20 сентября 2014 г., 11:49     Просмотры Просмотров: 2497
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus

Важные новости

Украине не хватает 50 млрд грн на перерасчет пенсий в 2017 году Украине не хватает 50 млрд грн на перерасчет пенсий в 2017 году 02.12.2016
На перерасчет пенсий в 2017 году Украине необходимо 50 миллиардов гривен. Подробнее
Сумские фискалы стали заложниками монополизации рынка тканей Бедриковским Сумские фискалы стали заложниками монополизации рынка тканей Бедриковским 26.11.2016
События последних дней, происходящие в ГФС Сумской области, носят явные признаки четко спланированного возмездия за пров… Подробнее
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Если бы выборы в Раду проходили сегодня, кого бы вы поддержали?












Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте