АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал

Лідером з джинси у вересні стала партія Тимошенко - ІМІ

Лідером з джинси у вересні стала партія Тимошенко - ІМІ
Лідером з джинси у вересні стала партія Тимошенко - ІМІ

У вересні лідером з розміщення джинси у всеукраїнських друкованих виданнях стала партія "Батьківщина", а в інтернет-видання - партія "Заступ".

Про це свідчать результати моніторингу ЗМІ на наявність публікацій з ознаками прихованої політичної реклами, який проводить Інститут масової інформації.

Інфографіка ІМІ

Так, у друкованих виданнях третина (29%) від усієї політичної джинси стосувалися партії "Батьківщина", де головним спікером традиційно є Юлія Тимошенко, а головними темами було включення до виборчого списку льотчиці Надії Савченко та підтримка партією вступу до НАТО.

Не надто відстала партія Сергія Тігіпка "Сильна Україна" — 26%, основним месиджем якої було те, що це "єдина опозиційна сила, яка має шанси пройти до парламенту" (заголовки: "Среди 6 партий, проходящих в парламент, только 1 – оппозиционная", "Сильна Україна стане конструктивною опозицією"), а також критика нинішньої влади, зокрема законів про особливий статус деяких районів Донбасу.

З твердженням Тігіпка "про одну опозиційну партію" не можуть погодитись його колишні товариші по Партії регіонів, які наразі йдуть у списках "Опозиційного блоку", що зайняв третю позицію у рейтингу джинсовиків у друкованих виданнях — 20%.

Ця політична сила у своїй джинсі постійно називає себе "партією миру" (заголовки: ""Партия мира" против "партии войны"", "Опозиційний блок — це партія миру" тощо).

Загалом за вересень у чотирьох друкованих виданнях, які моніторить ІМІ, експерти інституту виявили 93 матеріали з ознаками політичного замовлення.

Інша ситуація в інтернет-виданнях, де джинсовиком-лідером є партія "Заступ" (31%), а також "Батьківщина" (21%) та Комуністична партія України (17%) (основна тема — тиск з боку української влади на інакомислячих).

Загалом за тиждень моніторингу (15-21 вересня) в чотирьох інтернет-виданнях експерти ІМІ виявили 45 замовних матеріали, з яких 33 мали політичне спрямування.

Проект з моніторингу джинси та неналежного маркування проводить Інститут масової інформації у шести загальнонаціональних друкованих виданнях ("Комсомольская правда в Украине", "Факты", "Корреспондент", "Газета по-українськи", "Сегодня" і "Український тиждень") та чотирьох інтернет – виданнях (Лига.net, Обозреватель, УНІАН і LB.ua).

Як відомо, партія "Народний фронт" витрачає найбільше грошей на телерекламу, за нею у рейтингу йде "Блок Петра Порошенка".

Українська правда


Теги статьи: ВО БатькивщинаБатьківщинаЗаступТимошенко

Дата и время 13 октября 2014 г., 22:49     Просмотры Просмотров: 3093
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

Срочное заявление Тимошенко: такого Порошенко точно не ожидал
Про Вальцмана і Капітельман, — блогер
Олександра Кужель: “Петро Олексійович піде під суд за те, що разом із Гонтаревою практично знищив 110 банків”

Имидж - все. Тимошенко пришла на Согласительный совет в новом пиджаке, но со старой косой
Тимошенко испугалась? Саакашвили попросили нажать на тормоза
Новий лідер південного заходу: Як Тимошенко виступила на захист сепаратиста Маркова

Ситуація навколо Саакашвілі – один із прикладів знищення владою кожного українця
Власть превратила войну в «аморальный бизнес» – Тимошенко
Тимошенко: лишь сменив эту власть, мы вернем мир в Украину

"Батьківщина" вернет Украине былую славу: Тимошенко сделала заявление
«Галасливе — але імпотентне»: Ярослав Грицак про покоління молодих українських політиків
Названа дата штурма резиденции Порошенко

Комментарии:

comments powered by Disqus
19 сентября 2017 г.
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Кто на ваш взгляд самый большой враг Украины?









Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.069667