Рейдерство, коррупция в Украине, борьба с коррупцией • Национальный антикоррупционный портал «АНТИКОР»

Після нічних відвідин Порошенка Кауфману залишили 1,6 мільярда на розпил в Одеському аеропорту

Після нічних відвідин Порошенка Кауфману залишили 1,6 мільярда на розпил в Одеському аеропорту
Після нічних відвідин Порошенка Кауфману залишили 1,6 мільярда на розпил в Одеському аеропорту

Суд відмовився визнати недійсним договір на будівництво аеродромного комплексу вартістю 1,63 млрд грн., який у грудні 2013 року уклали ДП «Дирекція з будівництва міжнародного аеропорту «Одеса» і ТОВ «Спецрембуд». Про це свідчитьрішення Господарського суду Одеської області від 19 вересня.

Цю закупівлю в липні оскаржила обласна прокуратура, що представляла інтереси Мінінфраструктури. У своєму позові прокуратура вказала кілька підстав для розірвання договору.

У серпні журналісти зняли на відео нічний візит одного з кураторів реконструкцію Одеського аеропорту Бориса Кауфмана на вході до Адміністрації президента Петра Порошенка.

Після цього суд спростував закиди прокуратури.

Зокрема, прокуратура вказувала, що під час проведення закупівлі у «Дирекції з будівництва міжнародного аеропорту «Одеса» були відсутні належні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, оскільки проект будівництва аеродромного комплексу від «Украеропроекту», на який було виділено 6,34 млн грн., Дирекція отримала лише на початку січня цього року, а закупівля була проведена у жовтні-грудні минулого року. Та суд вказав, що у вересні минулого року на замовлення КП «Міжнародний аеропорт «Одеса» був розроблений проект реконструкції аеропорту. А згодом було укладено угоду на передачу проекту «Дирекції з будівництва міжнародного аеропорту «Одеса». Це дало змогу почати процедуру закупівлі.

Також прокуратура вказувала, що Дирекція вимагала від учасників довідки про відсутні притягнення до відповідальності за корупційні порушення у сфері держзакупівель у довільній формі, тоді як вони мають визначену форму. Та суд зазначає, що витребування такої довідки взагалі не обов’язкове. Це право Дирекції вимагати її або ні.

На думку прокуратури, Дирекція створила дискримінаційні умови для інших потенційних учасників торгів, встановивши вимоги, що учасники мають мати досвід будівництва інженерних мереж та об’єктів промислового характеру з використанням цементобетону. Та суд зазначає, що усі ці роботи є основною складовою технічного завдання предмету закупівель.

Суд також не погодився із доводами прокуратури про те, що Дирекція повинна була відхилити пропозиції обох учасників закупівлі – ТОВ «Спецрембуд» і ТОВ «Проджекті-Ка» – у зв’язку з їх невідповідністю кваліфікаційним критеріям. Прокуратура вказувала, що вони не мають власних потужностей, а все обладнання орендували незадовго до тендеру, а також, що ці фірми є збитковими, відтак існує ризик, невиконання робіт.

Твердження щодо фінансової неспроможності учасників тендеру суд назвав суб’єктивними, оскільки фірми для забезпечення своїх пропозицій на торгах внесли 16 млн грн.

Суд дійшов висновку, що прокуратура не довела наявності порушень при вказаній закупівлі і відхилив позов прокуратури. Апеляції на це рішення прокуратура не подавала і воно вступило у силу.

Нагадаємо, переможець тендеру – наближена до одеських бізнесменів Бориса Кауфмана та Олександра Грановського фірма «Спецрембуд». Донедавна вона була прописана у Сімферополі, а зараз перереєстрована в Одесі. Її засновниками значаться Лариса Ларіна і одеське ТОВ «Варда Плюс», засноване Вадимом Маламанчуком з Миколаївської області. Керівником «Спецрембуду» є Євген Ларін.

ТОВ «Проджекті-Ка» також зареєстроване в Одесі – за однією адресою з «Фінбанком» та кількома компаніями з групи Кауфмана і Грановського.

Тендерне забезпечення у розмірі 16 млн грн. фірми розміщали у «Фінбанку».

Одеський аеропорт фактично перебуває під контролем Кауфмана і Грановського. Ним зараз управляє ТОВ «Міжнародний аеропорт «Одеса», яке стало фактичним правонаступником однойменного комунального підприємства. Ця фірма була створена у середині 2011 року близькою до Кауфмана і Грановського лондонською компанією «Одеса Аеропорт Девелопмент» разом з Одеською міськрадою.

За даними «Ділової столиці», на початку цієї осені Одеська міськрада почала підготовку з повернення цілісного майнового комплексу аеропорту місту. Однак наразі це питання вже зняте. Наприкінці жовтня тимчасова комісія Одеської міськради з перевірки виконання фірмою «Міжнародний аеропорт «Одеса» своїх зобов’язань констатувала, що інвестор «виконав їх у повному об’ємі».

Наши Гроши


Теги статьи: Международный аэропорт ОдессаКауфманКауфман Борис

Дата и время 19 ноября 2014 г., 11:41     Просмотры Просмотров: 1742
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи:

Мільйони "Платинум банку" вивели через санаторій Кауфмана
Кауфман через свой Платинум-Банк “наказал” государство на полмиллиарда
На кого повесят 1,2 миллиарда по делу «Михайловского»

В "умершем" банке Кауфмана и Гуртового осталось полмиллиарда государственных денег
Чиновники умудрились продать земельные участки вблизи будущей взлетно-посадочной полосы Одесского аэропрта
Заправляющимся в Одессе самолетам систематически недоливают топливо

Банкротство Platinum Bank. Борис Кауфман свои вопросы уже решил?
Тандем Гонтарева-Рожкова придумали новую схему сохранения денег для Кауфмана - журналист
Связанный с хозяевами Платинум Банка "свидетель" решился на "харакири"

В прокуратуре признали давление в деле банка «Михайловский»
НАБУ изъяло в Одесской мэрии документы о приватизации аэропорта
Кража аэропорта Одессы: НАБУ продолжает «копать»

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Кто по вашему мнению лучший президент за историю независимой Украины?









Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте