Рейдерство, коррупция в Украине, борьба с коррупцией • Национальный антикоррупционный портал «АНТИКОР»

Ну тоді краще Янукович, ніж Дубневич

Ну тоді краще Янукович, ніж Дубневич
Ну тоді краще Янукович, ніж Дубневич

Кличківсько-порошенківський нардеп Ярослав Дубневич звинуватив телевізійників «Наших Грошей» у роботі на Януковича. Але якось невдало.

«У той час, коли я виступав з трибун і закликав боротися з режимом Януковича так, як мисливці зі звіром, брав активну участь у всіх подіях Майдану, фірмочка під омофором Саші Стоматолога котра зветься АТ «Механіка» монопольно, всупереч законам і логіці, зайняла провідне місце на ринку специфічних деталей для залізниці. Втративши через півтора року шматок пирога, неофіти Януковича молодшого вирішили через медіа відстояти місце не ринку. Ось так журналісти антикорупційного проекту «Наші гроші» перетворилися на розслідувачів-лобістів структури, яка поповнювали кишені злочинного режиму. Ну то нехай, кожен заробляє по своєму», – написав Дубневич у блозі на «Лівому березі» .

Якщо хто забув, то нагадаємо: саме у цьому виданні працювала Тетяна Чорновіл, коли балотувалась по одному округу з Дубневичем у 2012 році і на своїй шкірі відчула методи конкурентної боротьби. Ось фото методів:

чорновіл

А тепер до справи. Увесь цей потік свідомості вивалився із народного депутата у зв’язку із однією історією. Фірма «Механіка» поділилась з журналістами даними про тендерні ціни, за якими залізничники купують колійні кріплення у угрупування Дубневичів (у Ярослава є брат Богдан, якому Віталій Кличко теж дозволив отримати мандат по своїй квоті у «БПП», вони разом фігурують у засновниках різних фірм):

дубневичі вр

Виявилось, що тільки цього літа «Укрзалізниця» купила у Дубневичів кріплень на 71 млн грн.,переплативши понад 8,5 мільйонів.

Переплата була сформована просто. Спочатку написали, що купують гумові вироби, а перед розкриттям пропозицій «виправили» на залізні кріплення. Цього вистачило, аби єдиний можливий конкурент з «Механіки» банально не встиг підготувати конкурсну заявку. Відтак залізниця купила кріплення за ціною Дубневичів. А вона була вищою на ті самі 8,5 мільйонів, які могла б запропонувати «Механіка».

І ось за оприлюднення цих даних Дубневич називає журналістів «Наших Грошей» «лобістами структури, яка поповнювала кишені злочинного режиму».

Тоді за логікою Дубневича напрошується висновок: злочинне оточення Януковича коштувало Україні дешевше, ніж діяльність депутатського угрупування з «Блоку Петра Порошенка»!

Зрештою, логіка Дубневича від самого початку тексту є збоченою.

Він для виправдання своєї діяльності звинувачує свого конкурента у найсмертельнішому з люстраційних гріхів новітньої України – роботі «під омофором Саші Стоматолога». Хоча це є повною нісенітницею.

«Омофор» Януковича передбачав, що він або відразу забирає щонайменше 50% фірми, або закладає щонайменше 50% відкату у тендерну ціну, який на підставі «сейфових домовленостей» перекочовує до кишень Стоматолога.

Першого не підтверджують публічні реєстри (основними власниками є Анатолій Івановський, Валентин Українець та Світлана Федюшина). Другого не підтверджують ціни самого Дубневича – вони тупо вищі від цін «Механіки».

А тепер трохи про методи «конкурентної боротьби» Дубневичів.

Гратись у «гуму-залізо» завжди не вийде. Це ненадійна гра, яка цього літа пройшла тільки через лояльність до львівських депутатів з боку івано-франківського голови «Укрзалізниці» Бориса Остапюка. Зараз Остапюк вже звільнений і за даними «Наших Грошей» може перебувати далеко за межами України.

doc20140828143814_001Для налаштування системної монополії потрібні системні рішення. Раніше у Дубневичів був такий козир. Вони запатентували свої кріплення та анкери з цікавою компанією. Співвинахідниками були нині покійний та свого часу всесильний Георгій Кирпа та Михайло Костюк, який також встиг покерувати «Укрзалізницею», а потім був львівським губернатором і офіційно отримував зарплату у фірмі Дубневича. Звісно, що залізничники довгі роки купували лише ці кріплення, і лише у Дубневичів (хоча самі залізничники підтверджують (фото зліва), що кріплення Дубневичів і “Механіки” рівноцінні).

Також братам щороку віддавали частину підрядів на постачання дизпалива для «Укрзалізниці». Загалом мова йшла про гарантовані щорічні доходи Дубневичів на сотні мільйонів гривень.

За часів Януковича монополія кирпівського гнізда на «Укрзалізницю» була зламана. І фокус з патентованими кріпленнями перестав працювати. Дочекавшись Майдану і часів, коли ім’ям Януковича почали лякати малят, вони зробили хід у відповідь.

Ярослав Дубневич, користуючись своїм мандатом народного депутата, влаштував перевірки випробувального центру «НВЦ «Надійність» Київського політехнічного інстутитуту, який раніше посмів протестувати кріплення «Механіки» та визнати їх придатними для використання на залізниці. Ось його звернення з вимогою відмінити ту експертизу та взагалі позбавити випробувальний центр державної акредитації:

doc20140828143814_002 doc20140828143814_003doc20140828143814_006 doc20140828143814_007

Національне агентство з акредитації України послухалось нардепа і влаштувала перевірку, призупинивши акредитації «Надійності». Однак за два місяці акредитація була поновлена, тобто претензій до випробувань, а відтак і до кріплень «Механіки» не знайшли:

акредитація надійності

Тоді Дубневичі зробили ще один хід конем. Їхнє ТОВ «Корпорація КРТ» подало до суду позов з вимогою скасувати погодження «Укрзалізницею» технічних умов на запчастини від «Механіки». Привід – смішний до сліз. Мовляв, техумови «Механіки» не проходили експертизу ДП «Укрзалізстандарт». У суді представники залізниця заперечували, мовляв, щоб поставляти щось для «Укрзалізниці», то погоджувати техумови у «Укрзалізстандарту» взагалі не обов’язково. Але заперечували якось так в’яло, що суд постановив: «Механіку» – геть!

Знову ж таки нагадаємо, це відбувалось у жовтні, коли Остапюк ще володарював у «Укрзалізниці».

«Механіка» взагалі дізналась про це рішення суду тільки після того як він відбувся і дещо ошаліла. Бо, не зважаючи не необов’язковість папірців від «Укрзалізстандарту», фірма про всяк випадок їх отримала ще торік. Відтак фірма подала апеляцію, яка у випадку перемоги відмінить монополію Дубневичів, і як наслідок залізниця матиме змогу обирати між двома постачальниками. За умови нормальної конкуренції це дозволить економити десятки мільйонів. Тобто ніхто не хоче вбивати «Корпорацію «КРТ». Мова йде за одне – не вбивайте конкуренцію з іншим виробником, який не підсовує китайський вторчермет під виглядом української продукції.

Однак не варто забувати, що Ярослав Дубневич тепер не просто депутат із президентської фракції. Днями він очолив транспортний комітет Верховної Ради. Щоб було зрозуміло статус скажемо таке – голова парламентського комітету у плані державного забезпечення діяльності (офіс, автомобіль, чиновницькі ранги та категорії) прирівнюється до урядового міністра.

…Ведучий телепрограми «Наші Гроші» Денис Бігус, оповідаючи про цю судову оборудку (відео), сказав: «Шановна львівська громада зробила із Дубневичів народних депутатів. Дякую, львів’яни».

До цього додамо таке: «Помиляються усі. Однак деякі це роблять постійно, а інші виправляють свої помилки. І цим львів’яни відрізняються від багатьох інших у кращий бік. Львів’яни виправили ситуацію зі «Свободою», яка виявилась зграєю договороздатних пройдисвітів (ось, ось, ось, ось, ось, ось і ось). Львів’яни прекрасно розібрались з сутністю Фаріон. Не маємо сумнівів, що до наступних виборів львів’яни чудово зрозуміють, що вишиванка на череві Дубневича не має жодного стосунку до кращого майбутнього України».

«На з’їзді «Блоку Петра Порошенка» Богдан Дубневич дефілював у годиннику з платини Ulysse Nardin Forgerons Minute Repeater ціною від $213 500 до $305 000», - повідомив фотокореспондент Владислав Содель.

«На з’їзді «Блоку Петра Порошенка» Богдан Дубневич дефілював у годиннику з платини Ulysse Nardin Forgerons Minute Repeater ціною від $213 500 до $305 000», – повідомив фотокореспондент Владислав Содель.

Зі свого боку обіцяємо висвітлювати усі оборудки, які нам тільки вдасться виявити. Якщо у них засвітиться «Механіка» – будемо робити те саме що і з Дубневичами.

Тим паче у нас тут з’явились несподівані союзники. Під час написання тексту в Фейсбуці з’явився пост нинішнього в.о. керівника «Укрзалізниці». І це незважаючи на те, що він давно потерпав від наших публікацій:

бланк фб

Так що, не можемо, на жаль, відповісти позитивно на прохання Дубневича (цитата із тексту): «Шановані розслідувачі. «Дайте си на стримання трохи», як кажуть у Львові.»

Не дамо си.

Юрій Ніколов, “Наші Гроші”


Теги статьи: Дубневич Ярослав

Дата и время 11 декабря 2014 г., 20:16     Просмотры Просмотров: 5666
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus

Важные новости

Онищенко розповів, скільки Ляшко вимагав грошей за потрібні голосування Онищенко розповів, скільки Ляшко вимагав грошей за потрібні голосування 04.12.2016
Стало відомо чому Ляшко підскочив до президента після голосування за призначення Шокіна генпрокурором Подробнее
МВД опубликовало имена и фотографии полицейских, погибших в Княжичах МВД опубликовало имена и фотографии полицейских, погибших в Княжичах 04.12.2016
МВД обнародовало данные пяти полицейских погибших в перестрелке в селе Княжичи близ Киева. Подробнее
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Если бы выборы в Раду проходили сегодня, кого бы вы поддержали?












Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте