АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал

«Хлібний дар» поступився лідерством своєму головному конкурентові – «Хортиці» Черняка

«Хлібний дар» поступився лідерством своєму головному конкурентові – «Хортиці» Черняка
«Хлібний дар» поступився лідерством своєму головному конкурентові – «Хортиці» Черняка

Торговельна марка «Хлібний дар» поступилася лідерством своєму головному конкурентові – «Хортиці». Виробникам горілки доведеться збільшити маркетингову активність.

Як свідчать дані Державної служби статистики України, минулого року було вироблено 28 млн дал. горілки, що на 17,2% менше, ніж у 2012 році. Для порівняння, у 2012 році порівняно з 2011 роком було зафіксовано приріст виробництва на рівні 1,6% - до 33,8 млн дал., пише «Капітал».

Частку Nemiroff поділили

Лідером ринку з часткою 26,1%, за попередніми даними Держслужби статистики, став алкогольний холдинг Global Spirits (торговельні марки «Хортиця», «Мороша»), який змістив компанію «Національні Алкогольні Традиції» (частка ринку - 23,8%, ТМ «Хлібний дар», «Козацька рада», «Перепілка» тощо).

Зміцнили свої позиції і «Кримська горілчана компанія» (+13,5%, до 14,1%, ТМ Medoff, «Мерная») та українська алкогольна компанія (УАК) «ОЛІМП» (+1,5%, до 7,5%, торговельні марки Prime, «Плакучая ива»). Серед лідерів єдиним, хто скоротив ринкову частку, стала «Українська горілчана компанія Nemiroff». Якщо у 2012 р. вона контролювала 13,3% ринку, то в 2013 р. тільки 9,1%, свідчать дані Держстату.

Як вже раніше писав «Капітал», «Українська горілчана компанія Nemiroff» восени на півтора місяця зупиняла виробництво через корпоративний конфлікт між акціонерами.

Ціна причина всього

Зростання цін на горілку і збільшення імпортної продукції призвело до скорочення виробництва , впевнені опитані «Капіталом» експерти. За словами керівника дослідницької компанії AlcoMarketReport Людмили Ожигової , за останні п´ять років акциз на горілку і лікеро-горілчані вироби зріс більш ніж удвічі, до 49,49 грн за літр 100% -го спирту. «Ми змушені підвищувати вартість горілки, оскільки постійно зростає ставка акцизного збору, і, як наслідок, збільшується МРЦ. Порівняйте, у 2009 р. мінімальна роздрібна ціна за пляшку 0,5 л становила 17,96 грн, а в березні 2013 р. - 30,10 грн!» - нарікає генеральний директор УАК «ОЛІМП» Юлія Самойлова. Вона зазначає, що нижній сегмент, на який ще в 2008 р. припадало більш 50% продажів, зараз просто нівелювався. «Сьогодні остаточно встановилася найбільш ємна цінова ніша - 32-35 грн/0,5 л, на яку припадає понад 60% загального продажу», - констатує експерт.

Споживачі шукають можливості заощадити кошти і починають робити вибір на користь дешевих і часто нелегальних продуктів, якість яких дуже сумнівна, нарікає голова ради директорів Кримської горілчаної компанії Джонатан Вейл.

За даними асоціації «Укргорілка», рівень тіньового ринку досяг 40-45%.

Креатив на допомогу

Скорочення виробництва змусить виробників знаходити нові можливості для розвитку свого бізнесу, відзначає директор зі зв´язків з громадськістю «Кримської горілчаної компанії» Віталій Мільничук. За словами генерального директора Української торговельної асоціації Ігоря Кішка, такими інструментами можуть стати акційні пропозиції на етапі розвитку нового бренду або ж виведення з ринку старої торговельної марки. Людмила Ожигова констатує, що ринок насичений і переломити споживання, яке падає, виробникам навряд чи вдасться, тому їм доведеться диференціювати портфель на користь інших продуктів - вин, коньяку.

comments.ua


Теги статьи: Хлібний дарВодкаХортица

Дата и время 22 января 2014 г., 00:00     Просмотры Просмотров: 3861
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Кто по вашему мнению лучший президент за историю независимой Украины?









Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте