Рейдерство, коррупция в Украине, борьба с коррупцией • Национальный антикоррупционный портал «АНТИКОР»

«Львівські авіалінії» розкрадали під «дахом» СБУ, прокуратури та міліції. Загальній збиток близько 100 мільйонів

«Львівські авіалінії» розкрадали під «дахом» СБУ, прокуратури та міліції. Загальній збиток близько 100 мільйонів
«Львівські авіалінії» розкрадали під «дахом» СБУ, прокуратури та міліції. Загальній збиток близько 100 мільйонів

Державне авіапідприємство ”Львівські авіалінії” організована злочинна група при
владі системно розікрала  100 000 000 грн. Зупинили польоти, розікрали літаки,
звільнили льотний склад.


Щоб авіа інженера допустити до обслуговування літака, його потрібно готовити понад 5
років після університету.


Щоб підготовити кваліфікованого командира літака, потрібно витратити не менше
100000$: теоретична підготовка, тренажери, льотна підготовка, англ. мова, тощо.


Розкрадання майна і коштів авіапідприємства  кришують Мінінфраструктури,
Державіаслужба, транспортна і обласна прокуратури, судді, СБУ, МВС, КРУ,
податківці, місцева влада, … сприяли розкраданням, тепер способом ліквідації
підприємства замітають сліди.
З листопада 2011 року ставлениками «регіонів» за підтримки місцевих львівських
холуїв організована псевдо-ліквідація державного авіапідприємства, щоб не
виконувати рішення судів, не віддавати зарплату по виконавчих листах, не платити
податків та внесків в пенсійний фонд, щоб злодії уникли відповідальності. Депутати
ринок авіаперевезень здали зайдам, в т.ч. авіарейси без паритету виконує російська
авіакомпанія ЮТейр. Більше 50-ти років підприємство розвивалось та працювало на
державу, - розікрали за 3 роки. Для знищення підприємства чиновники Мінтрансзв’язку
від БЮТ та «регіонів» керувати підприємством умисно засилали за підробленими
конкурсами керівників державних підприємств аферистів відставників війскових та ін.
без профільної освіти і без досвіду роботи в галузі ЦА: (Матюшенко, Чевердюк,
Дихне, Підгородецький, Бєлоусов...), які довели державне авіапідприємство до
фінансової неспроможності, розпродали літаки як металолом i майно підприємства. За
3 роки борги вкрали: більше 16 млн. грн за висновками КРУ, 6,1 млн.грн. завідомо
збиткові оренди літаків з екіпажами, 302000 грн. вкрали за фальшивим виконавчим
листом в 2007 році ... Чевердюк з Бєлоусовим в судах намагалися стягнути з
авіапідприємства на рахунок приватних авіаТзОВ Чевердюка > 10,5 млн. грн. Під час
панування Д.Чевердюка на авіапідприємстві, перший заступник ГД С.І.Підгородецький
підписав договір на експлуатацію літаків фірмами Д.Чевердюка та «Вега» -
"Мостобуд". Розкрадання майна і коштів кришують посадовці Мінінфраструктури,
Державіаадміністрації та прокуратури всіх рівнів. Літаки Як-42 державного
авіапідприємства використовувались для збагачення купки злодії, виконуючи польоти в
приватних авіакомпаніях.


Прокуратура позакривала всі кримінальні справи щодо розкрадань, невиплат податків, в
ПФ. Розправились з Вільною профспілкою, бо заважає красти, звільнені всі виборні
члени профспілки. Накази на звільнення та догани підписав перший заступник ген.
директора С.І.Підгородецький, хоч не існує жодних наказів на уповноваження його
виступати від імені підприємства, власника та роботодавця. Ці так звані "керівники"
не були внесені в ЄДРПОУ і не набули цивільної дієздатності діяти від імені
підприємства. Юридично, в 2007-2009 роках підприємством керував покійний гендиректор
О.П.Ковальчук. На місця звільнених членів Вільної профспілки були прийняті інші
особи, лояльні до некомпетентного керівництва. Звільнені кваліфіковані пілоти -
тепер їм Держава платить пенсію, а на їх місце прийняті перенавчені на пілотів
лояльні до керівництва особи: штурман та бортінженери. Для них, як особливо відданих
адміністрації, після підписання наклепницьких звернень на виборних членів Вільної
профспілки, - підроблено наліт та перевірки для видачі пілотських посвідчень.
Підроблений учбовий наліт годин та були видані посвідчення пілотів літака Як-42
бортінженеру А. Правосуду та штурману Р.Мельнику. Наліт склав лише 1 год. 50 хв. За
маршрутом Львів – Чернівці за даними продажної прокуратури.


   Cамі прибуткові львівські підприємства окупувало провладне лоббі зі сходу. В
аеропорт «вбухали» кілька мільярдів державних (громадських) грошей та
порозкрадали через корупційні схеми. Місцеву державну авіакомпанію "Львівські
авіалінії" системно розкрадали, розчистили ринок для іноземних перевізників.


Тепер так звані «патріоти» «свободи» будуть літати до Києва літаками російської
(Ханты-Мансийск) авіакомпанії "ЮТейр". Чомусь львівські літаки не літають в Russia?
Все своє продають та мовчки спостерігають як розкрадають. Літаки розпродають за
цінами металобрухту та вони відлітають і успішно працюють на нових господарів, або
ріжуть на металобрухт. Наприклад: були 2 літаки Ан-12, які, як кажуть в народі,
несуть золоті яйця. За рахунок підприємства зробили повний ремонт та через підставні
агробірржі продали як металобрухт і літаки полетіли до нових господарів  без
повітряних гвинтів та паливних баків. Всі розкрадання проходити під кришуванням
прокуратури.




Керівник Мінінфраструктури Колєсніков та інші, організацію
підприємства бачили не в організації авіаперевезень, а в розкраданні літаків та
активів підприємства. По даний час немає економічного обґрунтувати причин припинення
діяльності авіапідприємства.
Діяльність Мінінфраструктури  та Державіаслужби полягає лише в розпродажі майна
(нашого) та активів підприємства. Організувати роботу авіапідприємства розуму не
вистачило.  Іхня діяльність направлена виключно на отримання хабарів для власного
збагачення.
Це призводить до авіакатастроф (Авіакатастрофа Ан-24 в Донецьку 13 лютого 2013), які
вчинені особами без належної льотної підготовки, з льотними документами, виданими за
фальшивими даними льотної підготовки.
В Україні рейдерське захоплення підприємств, баз, земель,..., це технологія
збагачення перевертнів від влади, прокуратури, тощо за рахунок розкрадання
державного майна.


І це є забезпечення економічної безпеки держави? Ніякої національної гідності не
залишилось.
Вважаю, що потрібно злодіїв притягнути до відповідальності, щоб інші боялись –
працювали чесно.


Голова наглядової ради Вільної профспілки ІТП ДАП «Львівські авіалінії» Сергій Сміщук


Теги статьи: Львовские авиалинии

Дата и время 02 марта 2014 г., 00:00     Просмотры Просмотров: 3276
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus

Важные новости

Нацполіція опублікувала дані щодо кількості пограбувань і розбоїв у Києві Нацполіція опублікувала дані щодо кількості пограбувань і розбоїв у Києві 07.12.2016
У Києві порівняно з минулим роком кількість розбійних нападів зросла на 54%, а грабежів – на 61%. Подробнее
«Антонов» предложил Трампу свой самолет вместо дорогущего Boeing «Антонов» предложил Трампу свой самолет вместо дорогущего Boeing 07.12.2016
Государственное предприятие «Антонов» предложило свой самолет избранному президенту США Дональду Трампу в качестве новог… Подробнее
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Если бы выборы в Раду проходили сегодня, кого бы вы поддержали?












Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте