Рейдерство, коррупция в Украине, борьба с коррупцией • Национальный антикоррупционный портал «АНТИКОР»

Перспективи подальшого революційного реформування підрозділів ДСО при МВС України

Перспективи подальшого революційного реформування підрозділів ДСО при МВС України
Перспективи подальшого революційного реформування підрозділів ДСО при МВС України

Починаючи з 1997 року, окремі керівники Департаменту ДСО при МВС України (на той час
УДСО-ГУДСО) неодноразово здійснювали спроби приватизації цілком успішної державної
служби, яка на державному рівні  здійснює правоохоронну діяльність в сфері охорони
об’єктів, майна, власності фізичних та юридичних осіб, охорону їх життя і здоров’я,
забезпечує конституційні права громадян та діє за договорами охорони на засадах
самофінансування.
Черговий крок поглинання активів ДСО відбувався шляхом «реформування» ДСО при МВС
України та створення на його матеріально-технічній базі Державного закритого
акціонерного товариства «Охорона-Комплекс» (вже в 2005 році ДЗАТ стало ЗАТ, - форма
власності приватна). Пульти централізованого спостереження, монтажні групи з
охоронно-пожежної сигналізації були виведені із підпорядкування ДСО, а це більше 60%
нарахованого валового доходу служби.
Створення ДЗАТ (ЗАТ) призвело до підриву економічного стану служби, нанесення
матеріальних збитків, що суттєво знизило соціальні гарантії працівників ДСО (саме в
цей час ряд підрозділів ДСО почали брати під значні відсотки в комерційних банках
щомісячні овердрафти для виплати заробітної плати персоналу). Під час переукладення
договорів було втрачено до 30 % об’єктів, що охоронялися ДСО, по причині їх переходу
до приватних ТОВ. Кваліфікований інженерно-технічний персонал, який підлягав
розатестації і не мав вислуги років для оформлення пенсій, було переведено в інші
підрозділи або звільнено з ОВС. Негативні явища такого «реформування» відчутні і
сьогодні. 
Враховуючи катастрофічні для ДСО наслідки у 2007 році наказом Міністра ВС України
ЗАТ «Охорона-Комплекс» було ліквідовано (заради об’єктивності, можна було просто
повернути у державну власність), а основні засоби та частину інженерно-технічного
персоналу повернуто підрозділам ДСО.
Майже через 6 років, починаючи з квітня 2012, майстерно використовуючи ситуацію
чергового реформування МВС України, керівництво Департаменту ДСО при МВС України на
чолі із п. Назаренко А.М., під лозунгом реформування державних підприємств, в
частині їх більш ефективного управління, розробили Концепцію реорганізації ДСО, а
саме виведення із складу ДСО пультів централізованого спостереження, монтажних
підрозділів охоронно-пожежної сигналізації, центру сертифікації засобів
охоронно-пожежної сигналізації і створення правонаступника у вигляді окремого
АГЕНСТВА, а у подальшому приватного ТОВ.
В розпорядженні МВС України планується залишити управління координації та контролю
за нарядами спеціальних підрозділів груп затримання ДСО передавши їх до міськ,-рай,-
відділів (підпорядкувавши їх підрозділам громадської безпеки ГУ-УМВС в областях),
щоб вони за мінімальними розцінками реагували на тривожні повідомлення з об’єктів
приватних пультів централізованого спостереження ТОВ.
Про готовність переливання активів та усієї наявної ліквідності ДСО при МВС України
в приватні ТОВ ми вже інформували громадськість 18.02.2014 на теренах інформаційного
простору щодо створення, функціонування та оформлення на підконтрольних керівництву
ДДСО та МВС України 9 ТОВ та 2  ПП приватних охоронних підприємств, за одними
адресами реєстрації та фактичного місця знаходження).
За цією схемою до 50% або майже 750 млн. грн. валових нарахувань технічної служби
може перейти до підконтрольних п. Назаренку А.М. власників недержавних ТОВ та його
покровителів.
При такому розкладі, держава втрачатиме сотні мільйонів гривень щорічних податків.
В системі ДСО близько 30 тис. працівників, членів їх сімей стануть під загрозою
тотальних скорочень, переводів в інші структури або звільнення з роботи.
Це прогнозовано призведе до соціального резонансу, адже згідно Концепції
«реформаторів» необхідно буде переукласти договори охорони із власниками більше ніж
140 тис. квартир та 130 тис. об’єктів.
Крім втрати договорів на послуги охорони, будуть створені катастрофічні для ДСО
умови безнадійної дебіторської заборгованості…
Примітка: Посили, що структурні підрозділи та повноваження ДСО не відповідають
європейським стандартам не відповідають дійсності. В Австрії зареєстровано 200
недержавних охоронних структур, в Бельгії - 196,  Італії - 965, Турції – 927 та в
ряді інших пострадянських держав, але разом з тим усі стратегічні підприємства
охороняються виключно державними правоохоронними структурами, у тому числі за
договорами охорони.
Ми згодні, що необхідність реформування структури ДСО з питань нормативно-правової,
фінансово-господарської діяльності, підвищення рівня гарантованої безпеки мільйонів
громадян та об’єктів різних форм власності назріло давно, але реформування це
насамперед соціальний та нормативно-правовий захист працівників, які працюють в
структурі ДСО, щоденно захищаючи життя та здоров’я мільйонів громадян України, у
тому числі за рахунок власного життя та здоров’я.
За інформацією видання «Наші гроші» та Вісника державних закупівель регіональні
підрозділи ДСО, лише з кінця 2012, придбали у «переможця» тендеру «Ніко України»
службових автомобілів для адміністративно - управлінського апарату УДСО-ВДСО при ГУ
(У) МВС України в м. Києві та областях на суму більше ніж 8,37 мільйонів гривень
державних коштів  (комплектація не обґрунтована, ціни завищені та на сайті державних
закупівель не вказані).
Значна кількість закупівель службового автотранспорту ДСО, протягом 2012-2014 рр.,
відбувалася  за наполегливими вказівками екс. директора Департаменту матеріального
забезпечення МВС України  п. Зінова П.І. та за сприяння  заступника Міністра
внутрішніх справ України – керівника апарату п. Лекаря С.І.
За наслідками цієї «роботи» перераховані вище пани через                          п.
Назаренка А.М. отримували фінансові девіденти за рахунок компаній «переможців»
прозорих схем тендерних закупівель (автомобілі японських, німецьких та французьких
виробників). Тільки за останні два роки «роботи» під прикриттям  п. Назаренко А.М.
«освоїв» сотні тисяч гривень, а по сукупності 2010-2014рр. це вже мільйони
гривень...?


І все це відбувається за умов, коли більше третини регіональних підрозділів ДСО:
- беруть під значні відсотки (мінімум 21%, максимум до 30%?) в комерційних банках
щомісячні овердрафти для виплати заробітної плати персоналу;
- вихідна допомога працівникам міліції при виході на пенсію виплачується частинами
та затягується;
- грошове утримання у переважної кількості працівників міліції (посадові оклади та
відсоткові надбавки…) занижене через так звану  нерентабельність підрозділів.

Підрозділи ДСО не можуть рентабельно працювати за умов, коли четвертий рік поспіль
витратна частина бюджету значно перевищує надходження коштів на рахунки (постійний
ріст централізованих відрахувань на утримання значного відсотку
адміністративно-управлінського персоналу в Департаменті - у п. Назаренка А.М.
донедавна було шість заступників, із яких два генерали, помічники, секретарші,
невиправдний  ріст дублюючих структурних підрозділів та їх кількісний склад в
апараті Департаменту ДСО тощо).
Більшість перерахованих вище штатних одиниць утримуються за рахунок  регіональних
підрозділів У(В)ДСО.
Окрім цього, в кошторисах регіональних підрозділів У(В)ДСО непередбачені: витрати на
придбання престижних автомобілів, ремонти службових кабінетів, необґрунтовано висока
ціна за рекламні послуги, спонсорська допомога, занижені розцінки на послуги охорони
«для своїх», а також систематичні «зливання» найбільш рентабельних договорів своїм
приватним ТОВ…


АТ «Українська охоронно-страхова компанія»


АТ «Українська охоронно-страхова компанія» (далі - АТ «УОСК») було створено в 1996
році за рахунок коштів підрозділів Державної служби охорони при МВС України (форма
власності загальнодержавна, до 2005 року 100% акцій належали ДСО). Не зважаючи на
викладене вище, АТ «УОСК» занесена до Єдиного державного реєстру підприємств та
організацій України за формою власності – приватна ( ГУ статистики у м. Києві №8812
від 07.06.2005), що є порушенням вимог Державного класифікатора України, оскільки
статутний фонд Товариства сформовано за рахунок коштів ДСО. Таким чином, в 2005 році
100% контрольний пакет акцій було розмито, і вже  в 2013 році їх залишилося лише
трохи більше 60%. Документально не оформлено право власності на приміщення головного
офісу компанії за адресою: м. Київ вул. Борщагівська, 45. Загальна площа офісного
приміщення 876,4 кв.м., вартість яких за даними балансу було визначено в сумі 3 483
609, 56 грн.
Починаючи з 2010 року спостерігається стійка тенденція системної «приватизації»
єдиного державного підприємства страховика МВС України шляхом переведення механізму
його діяльності в так звану «схемну» страхову компанію.
«Схемні» страхові компанії в Україні працюють за одним класичним механізмом -
виведення власних коштів на рахунки «перестраховочних» компаній з подальшим їх
обналічуванням за певний відсоток відкатів.
За наявною інформацією, новим «перестраховщиком» можливих ризиків АТ «УОСК»
визначено ПрАТ «Прогрес-Фонд», яке має явні ознаки фіктивної юридичної особи. За
адресою юридичної реєстрації та фактичного знаходження ПрАТ «Прогрес-Фонд»
відсутній, головний бухгалтер не передбачений, працював лише один директор. Окрім
цього, починаючи з 2011 року, АТ «УОСК» плідно працює в цьому напрямі з ТДО СК
«Прогрес».
Керівництво  АТ «УОСК» за повного контролю зі сторони                           
п.п. Назаренка А.М., Ратушняка В.І. (2010 - 06.2013рр.), а з 07.2013 під прикриттям
першого заступника МВС України п. Дубовика В.Б., через «площадки схемного
страхування» визначених вище компаній щорічно «вимивали» з ДСО значні грошові кошти
готівкою.


Примітка: Подібні страхові компанії надають послуги по «перестрахуванню» ризиків в
Україні із врахуванням інтересів посередника в розмірі 15%, а також повернення
коштів інвестора по «страхуванню» до 65% від суми платежів.


п. Назаренко А.М. в передумовах можливої люстрації, продовжує лобіювати заходи щодо
ліквідації ДСО (веде активний пошук нових високопосадових спільників з числа
«геніїв» фінансових оборудок та кадрових комбінацій в державних силових органах
влади).
План реалізації задуму п. Назаренка А.М. залишається комерційно привабливим, а тому,
з метою уникнення персональної відповідальності за знищення  ДСО, планують всі
питання Реформи юридично урегулювати Постановою КМУ, переклавши всю відповідальність
на керівництво МВС України.


Окрім цього, інформуємо спеціальну кадрову комісію МВС та ДВБ МВС України про
напрями службових перевірок діяльності п. Назаренка А.М. під час перебування на
державній службі щодо: механізму надання  дозволів на фізичну охорону яскравих
представників ОЗГ за наявності на них негативної інформації УБОЗ; охорони об’єктів
та фізичних осіб за необґрунтовано заниженими розцінками «для своїх»; банківських
відкатів за відкриття рахунків підрозділами ДСО; будівництва заміських будинків;
придбання елітних автомобілів, квартир, щорічних закордонних вояжів  тощо...


Виходячи з викладеного вище, виникає логічне запитання до керівників МВС України та
ГПУ, а чи є у Вас бажання дати правову оцінку багаторічній діяльності п. Назаренка
А.М. за наявними ознаками кримінального правопорушення посадової особи або групи
осіб з числа екс. посадовців МВС України п.п. Ратушняка В.І., Зінова П.І. та Лекаря
С.І.?
Наразі ряд із перерахованих вище екс. посадових осіб, оголошених у
загальнодержавний розшук, генерал-електрик п. Назаренко А.М. продовжує активно
«працювати»..!?


Просимо:
Зупинити приватизацію цілком успішного державного підприємства ДСО при МВС України.


Застерігаємо:
Від можливої несвідомої ліквідації так званої «НЕЄВРОПЕЙСЬКОЇ» державної структури,-
ДСО при МВС України.
Щорічно Державний бюджет України отримує до 750 млн. грн. у вигляді податків,
забезпечує роботою та грошовим утриманням майже 30 тисяч працівників підрозділів
ДСО, а також членів їх сімей.


Звертаємо увагу:
Працівники підрозділів ДСО при МВС України не тільки під час революційних подій в
Україні, а повсякденно були з народом, охороняючи їх конституційне право на життя,
право на повагу людської гідності, право на свободу і особисту недоторканність, а
також недоторканність житла в сфері охорони об’єктів, майна, власності фізичних,
юридичних осіб за договорами охорони, у тому числі за рахунок власного життя та
здоров’я.


Акцентуємо:
Витрати Держави на функціонування ДСО при МВС України лежать виключно у площині
надання та визначення її нормативно-правового статусу як правоохоронного органу, що
діє за договорами охорони на засадах САМОФІНАНСУВАННЯ.

Олег Орлов


Теги статьи: НазаренкоДСО

Дата и время 18 марта 2014 г., 10:06     Просмотры Просмотров: 11240
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus

Важные новости

Прожорливое брюшко Прожорливое брюшко 08.12.2016
Глава комитета инвалидов в день на яхте тратит на еду больше, чем 60 пенсионеров дома за месяц Подробнее
Новинский получил украинское гражданство по просьбе Порошенко Новинский получил украинское гражданство по просьбе Порошенко 08.12.2016
Помощь в получении украинского гражданства российскому олигарху Вадиму Новинскому оказал в свое время Петр Порошенко. Подробнее
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Если бы выборы в Раду проходили сегодня, кого бы вы поддержали?












Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте