АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 12°C
Харьков: 15°C
Днепр: 16°C
Одесса: 17°C
Чернигов: 11°C
Сумы: 13°C
Львов: 10°C
Ужгород: 12°C
Луцк: 10°C
Ровно: 11°C

Як Войцех Бальчун "множить на нуль" Ахметова - журналіст

Як Войцех Бальчун "множить на нуль" Ахметова - журналіст
Як Войцех Бальчун "множить на нуль" Ахметова - журналіст

Новий голова "Укрзалізниці" прийняв рішення про перенесення управління Донецької залізниці з окупованого Донецька у Червоний Лиман.

Мережею шириться новина - управління Донецької ЖД переносять з окупованого Донецька у Червоний Ліман. Мовляв - велика перемога нового голови "Укрзалізниці" Войцеха Бальчуна! Перенесення управління ДЖД з Донецька руйнує всю логістику на окупованих теренах! Про це пише журналіст Dmitro Vovnyanko у своєму Facebook, інформують Патріоти України.

Визнаю. У мене ця новина викликала абсолютно протилежні думки - на відміну від багатьох активістів, я таки уявляю схему роботу промисловості. Перше що спало на думку - "Вони що, з глузду з’їхали?" Як бути з виробничими ланцюжками?

Ви знаєте чому управління ДЖД продовжувало знаходитися в Донецьку навіть під час ДАП і Дебальцево? Ну крім зрада-насзливають?

А знаходилося воно там тому, що будь-яке його перенесення спричиняє тимчасовий коллапс всієї залізничної мережі та вирубає можливість України впливати на перевезення на окупованих теренах. Не зрозуміли? Тоді пояснюю. Заводи Маріуполя, Запоріжжя, Кривого Рогу та Дніпропетровська могли залюбки залишитися хто без сировини, хто без вугілля, а хто ще без чогось. Вони б не видали продукцію.

А це - удар по економиці. А метал у нас - все ще основна експортна одиниця. Ми, трясця йому, армію забезпечуємо з грошей від експортних операцій!

Дивно не те, що наше управління ДЖД досі знаходилося в Донецьку - дивно що Москва це допустила. Вирубати вплив на залізниці ДиРи з Києва вони мусили в першу чергу. Ну, вони лоханулися - нам пощастило. То чому зараз ми переносимо управління?

Перше що спада на думку - військова логістика. Звісно мати головний залізничний департамент певної зони відповідальності на ворожій території - це нісенітниця повна. Банально - ворог якщо захоче має дані про всі наші військові перевезення (до речі - як і ми про його).

Якщо ми йдемо на такий крок - значить у нас готується щось ду-у-у-уже серйозне, у зв’язку з чим ми кинулися терміново всю інфраструктуру доводити до вимог рівня Другої Світової війни.

Але, бляха, промисловість! Від переведення управління ДЖД з Донецька в першу чергу страждають ММК ім. Ілліча та Азовсталь у Маріуполі. Ба-більше, я ризикну припустити що саме через це Україна продовжувала зберігати управління у Донецьку навіть під час Дебальцева, бо в разі зупинки Ілліча та Азовсталі з Маріуполя можна було сміливо виводити війська. В разі голодних бунтів ми місто - фіг втримали б.

Чи врахували міру ризику наші можновладці зараз? Відповідь - наші можновладці набагато розумніші за такого собі Дмитра Вовнянка, й тому не могли їх НЕ прорахувати. Отже - сподіваються на швидке виправлення ситуації + враховують якісь деталі, про які нам зараз знати і не годиться.Але ж ризик який!

Так. Ризик. Ризик - чималий. І піти на такий ризик наші "талейрани" могли в разі, якщо вони сподіваться використати ситуцію військову для рішення проблем політичних. І отут спадає на думку, що всі перелічені вище підприємтва (плюс Єнакієвських меткомбінат, який досі платить податки Україні) це все - підприємства Ахмєтова.

А в ситуації коли чувак, що має одні з найбільших активів в Україні, раптом починає втрачати їхню прибутковість, можна вирішувати ду-у-у-уже багато політичних питань. Простіше? Добре. Запитую. Ахмєтова множать на ноль?

PS І зважте, стверджувати, що питання такого рівня вирішував голова "Укрзалізниці" це те саме, що заявляти "наступ розпочав міністр оборони, або НГШ". Такі рішення не приймаються на рівні міністра. Тільки - на рівні вищого керівництва. Мінімум - рівень прем’єра.

Мінімум!

patrioty.org.ua


Теги статьи: Ринат АхметовДонецкУкрзализныця

Дата и время 24 апреля 2016 г., 16:10     Просмотры Просмотров: 2742
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

“Укрзализныця” заплатит 4 млн гривен за ремонт туалетов для поездов Huyndai
Рада отклонила проект новой модели ж/д перевозок и внедрение частных перевозчиков
Фашик Донецкий: День сурка. Будни ватных пенсионеров

Порошенко продаст свои сладости "Укрзализныци"
Статистическая тайна прокуратуры (документы)
"Русский мир" превратил Донецк в город-призрак: в сеть выложили впечатляющее видео

Нетрезвый пассажир сломал нос проводнику поезда «Хорол – Кременчуг» и задержал движение на полтора часа
"Укрзализныця" на тендере купила российскую фанеру за 14 миллионов
В "Укрзализныце" ответили пассажирке, на которую упала рама в поезде

Появились неожиданные детали об одном из главарей ОРДО
Важен не Донецк, а Курск и Кубань: «киборг» объяснил, почему нельзя отдавать врагу ни пяди украинской земли
В Донецке на здании одной из администраций вывесили украинский флаг

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Кто виноват во взрывах на оружейных складах?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.097931