АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 0°C
Харьков: 0°C
Днепр: 0°C
Одесса: 0°C
Чернигов: 0°C
Сумы: 0°C
Львов: 0°C
Ужгород: 2°C
Луцк: -1°C
Ровно: -1°C

Чернігівські нардепи «провалили» законопроект щодо доступу до публічної інформації

Чернігівські нардепи «провалили» законопроект щодо доступу до публічної інформації
Чернігівські нардепи «провалили» законопроект щодо доступу до публічної інформації

Верховна Рада не підтримала законопроект 2043 а "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо посилення державного контролю за дотриманням права на доступ до публічної інформації, захист персональних даних та звернення громадян)".

Голосували за законопроект таким чином: за основу – 166, за повернення на доопрацювання – 181, за повторне перше читання 187. Отже, законопроект відхилено, повідомляєУкраїнська правда.

Більшість народних депутатів з Чернігівщини не голосували за повторне перше читання. Серед них Валерій Давиденко (БПП), Сергій Березенко (БПП), Василь Амельченко (РПЛ), Олег Купрієнко (РПЛ) та Валерій Дубіль («Батьківщина»).

«За» повторне читання проголосували депутати від БПП «Солідарність» Анатолій Євлахов та Олег Дмитренко, депутат від «Народного фронту» Олександр Кодола та Анна Романова, яка представляє «Самопоміч».

Додамо, що зміни, запропоновані 2043а, передовсім були спрямовані на зміцнення позицій Офісу Уповноваженого, який від жовтня 2015-го року є основним наглядовим органом у сфері виконання Закону "Про доступ до публічної інформації".

 Зокрема 2043а передбачав:

1. Урівняти військовослужбовців та інші категорії громадян у сфері доступу до публічної інформації (по аналогії з порушенням правил дорожнього руху, де військові несуть таку саму відповідальність, як і інші категорії). Зараз військовослужбовці не несуть адміністративної відповідальність, тільки дисциплінарну.

Відповідно працівників ні Державної прикордонної служби, ні Пенітенціарної служби, ні Міністерства оборони неможливо притягнути до адмінвідповідальності за те, що вони не надають публічну інформацію.

2. Омбудсман отримує можливість надати мандат на вручення протоколів регіональним представникам і регіональним координаторам, а також надсилати адмінпротоколи поштою. 

3. При складанні протоколу про адміністративне правопорушення пропонується підпис не вимагати, якщо такий протокол надсилається поштою за місцем роботи особи відповідно до статті 254 Кодексу.

Ці зміни обумовлені існуючою практикою відмови посадових осіб державних органів від отримання зазначених протоколів та засвідчення отримання протоколу підписом, неможливістю доступу до зазначених осіб для вручення їм протоколу, що призводить до уникнення відповідальності.


Автор: Чернігівщина: події і коментарі


Теги статьи: ЗаконопроектЧернигов

Дата и время 11 мая 2016 г., 17:12     Просмотры Просмотров: 603
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus
21 ноября 2017 г.
loading...
Загрузка...

Наши опросы

На чьей вы стороне в событиях под Радой?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.06026