АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 0°C
Харьков: 0°C
Днепр: 2°C
Одесса: 3°C
Чернигов: 0°C
Сумы: 0°C
Львов: 0°C
Ужгород: 2°C
Луцк: 0°C
Ровно: 0°C

Столична влада хоче заробляти на киянах методами Черновецького

Столична влада хоче заробляти на киянах методами Черновецького
Столична влада хоче заробляти на киянах методами Черновецького

Днями один із провладних депутатів Київради оголосив про наміри запровадити платний в’їзд до центральної частини міста. Ще й благородно пояснив необхідність такого кроку: для фінансування ремонту й будівництва доріг і мостів.

Хай як це парадоксально звучить, але соратник Кличка майже дослівно повторює задум Черновецького зразка 2008 року. Тодішній мер також хотів збирати плату з автомобілів, що в’їжджають до центру Києва, і теж обіцяв спрямовувати отримані кошти на ремонт і будівництво доріг. УДАРівці, які увесь час боролися із Черновецьким, різко почали втілювати в життя його задуми. Тільки чомусь ці посадовці перед тим, як оголошувати про збирання коштів, навіть не замислились про те, що в теперішній транспортній схемі Києва Хрещатик і прилеглі вулиці мають надважливе значення для тих, хто їде з лівого берега на правий. І така плата фактично означатиме додатковий «податок» для людей, які живуть на лівому березі, а працюють – на правому.

По-друге, автори ідеї платного в’їзду ані слова не сказали про перелік вулиць, за в’їзд на які доведеться платити. Хто визначатиме цей перелік і за яким принципом? Чи сплачуватимуть за в’їзд до центру депутати Київради, народні обранці, міністри та інші високопосадовці, адже владні будівлі здебільшого розташовані саме у середмісті? Чи цей тягар ляже винятково на пересічних киян?

Доволі дивно виглядає посилання на досвід Лондона, де в’їзд до центру міста є платним. Адже у столиці Британії дуже добре розвинена мережа громадського транспорту. А про Київ такого сказати аж ніяк не можна. І чиновники не поспішають створювати нові тролейбусні й трамвайні маршрути. 

Ще можна було би зрозуміти заборону на в’їзд автомобілів до центральної частини міста з метою покращення екологічної ситуації, адже у столиці щороку на 7% збільшуються викиди СО2, основним забруднювачем повітря у місті є автомобільний транспорт, а найбільш забруднене повітря саме у центральній частині Києва. Та екологічна складова, схоже, провладну команду мало хвилює. Значно цікавіше збирати гроші з містян. Замість того, щоби вигадувати нові способи збирання коштів, варто було би раціонально та прозоро використовувати бюджетні асигнування, не допускати зловживань на тендерах, не оплачувати роботи за завищеними цінами…

Чим закінчиться запровадження нового стягнення в умовах зростання тарифів на житлово-комунальні послуги й девальвації гривні – покаже час. Так само згодом побачимо, чи це єдина ідея Черновецького, яку надумала реалізовувати команда Кличка, чи нам ще доведеться згадати і про платний в’їзд у Київ, і на територію кладовищ, і про плату за зустріч з мером, і про решту винаходів «молодої команди»?

Левый берег


Теги статьи: ЧерновецькийЧерновецкийКличко

Дата и время 13 августа 2014 г., 14:25     Просмотры Просмотров: 1710
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

Кто платил за яхту и чартер для Кличко. В НАПК задали мэру 15 вопросов о его дружбе с крупным застройщиком
У Кличко забыли выделить землю под мусороперерабатывающие заводы
Коммунальщики в Киеве посыпали дороги солью на случай снегопада

Я буду снитися тобі в кошмарах. Ф’юрі в своєму Twitter написав відкритого листа Володимиру Кличку
В Киеве могут ввести платный проезд по мосту через Днепр
Книга Турчинова о сатанистах стоит 90 грн, а "Украина - не Россия" Кучмы идет за 500

«Скоро увидимся в Киеве»: Шварцнеггер записал видеообращение к Виталию Кличко
Каменное сердце и нет совести: соцсети ополчились против Кличко
Грандиозные планы развития туризма: как изменится Киев в 2018 году

Кличко уверен, что 10 тысяч – это очень большая зарплата
Братьям Кличко выдвинули серьезные обвинения
Кличко: В Киеве отсутствует безработица, на бирже труда стоят 9 тысяч человек, а вакансий – почти 15 тысяч

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

На чьей вы стороне в событиях под Радой?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.062409