АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: -15°C
Харьков: -18°C
Днепр: -10°C
Одесса: -3°C
Чернигов: -18°C
Сумы: -19°C
Львов: -10°C
Ужгород: -7°C
Луцк: -9°C
Ровно: -9°C

"Зобов’язані розуміти російську". Розмова з представником ПриватБанку

"Зобов’язані розуміти російську". Розмова з представником ПриватБанку
"Зобов’язані розуміти російську". Розмова з представником ПриватБанку

Як наче головою об стінку стукаєшся... 

Розмова з представниками ПриватБанк:

- У мене оплата в Інтернеті не проходить. Замість звичної смски, телефонує автомат і диктує пароль. Іноземною мовою. Я не розумію.

- Як іноземною? Якою?

- Російською.

- Російська - це не іноземна (серйозно?!)

- Для мене іноземна... Я розумію українською або англійською. У вас є вибір. Надішліть мені пароль смскою або іншою мовою.

- Але вам треба лише запам’ятати три цифри.

- Але я ж можу не розуміти іноземну мову? Якщо вам диктуватимуть цифри китайською, ви ж не зрозумієте?

- Але ж до вас не говорять китайською.

- Так, але ми в Україні, і я не зобов’язана розуміти російську.

- Але якщо ви хочете отримати послугу, ви повинні зрозуміти.

Серйозно? Тепер виявляється я зобов’язана знати російську мову, щоб отримати послугу? На території України для сфери обслуговування виявляється недостатньо знати державної мови?!

ПриватБанк, прошу пояснень та відповіді як вирішити ситуацію, тому що в усіх налаштування у мене у вашій системі стоїть українська мова, сторінка з якої йшла оплата - англійською, звідки тут вилізла російська мова?!

Олена Базилівська


Теги статьи: приват банкПриватбанк

Дата и время 07 августа 2016 г., 11:56     Просмотры Просмотров: 1979
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Имеют ли право Порошенко и Луценко тратить миллионы на отдых?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.057533