АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 4°C
Харьков: 0°C
Днепр: 1°C
Одесса: 5°C
Чернигов: 2°C
Сумы: 0°C
Львов: 3°C
Ужгород: 5°C
Луцк: 3°C
Ровно: 3°C

Євген Голуб: Що приховують виробники морозива ТОВ "Три Ведмеді" - продуманий обман покупців

Євген Голуб: Що приховують виробники морозива ТОВ "Три Ведмеді" - продуманий обман покупців
Євген Голуб: Що приховують виробники морозива ТОВ "Три Ведмеді" - продуманий обман покупців

Євген Голуб розповів, що приховують виробники морозива "Три Ведмедя" за обіцяним продуктом на 100% з молока.

Вітаю тебе, незнайомий мені маркетолог ТОВ "Три Ведмеді"! Тобі таки вдалося мене розвести! Пишайся собою - я повівся і купив щось, що обіцяє морозиво на 100% з молока! Я повірив у ДСТУ! В забарвлення. У все, що ти так ретельно продумав, для того, щоб я вирішив, що це морозиво! Морозиво з молока. Відмінна робота! 

І юристам своїм передай привіт - вони ж перевірили, щоб вміст цього "морозива з комбінованої сировини", було описано на етикетці. І розробник етикетки - талант - так це повідомлення сховав під складочкой, щоб тільки дуууже зацікавлений споживач прочитав про пальмову олію та іншу хрень. 

Дмитро Ушмаєв, напевно сам бренд "главхолод" і дизайн стверджував? Сам перевіряв, щоб все було правильно: і складочка, і колір, і всі месіджи для лохів, і щоб все по закону - не причепишся. Коротше, хлопці з Бердичева - відмінна командна робота. Лох ведеться. Але, як кажуть в Одесі: "Нас можна обдурити. Один раз." 

Евгений Голуб: Что скрывают производители мороженого ООО "Три Медведя" - продуманный обман покупателей
Евгений Голуб: Что скрывают производители мороженого ООО "Три Медведя" - продуманный обман покупателей


З цих пір, я не буду вивчати, що і як талановиті хлопці з "Трьох Ведмедів" приховують в складочках упаковок своїх численних продуктів. І вам всім не пораджу. Пораджу обходити цих ведмедів стороною. 

P. S. Дякую всім, хто докоряв мене незнанням ДСТУ, - я вже запам’ятав правильний набір цифр. Ви вважаєте, що покупець повинен носити з собою довідник ДСТУ?

Текст був не про "неправильне" морозиво, а про колапс етичних норм в маркетингу і не тільки. Десяток дорослих людей вигадали бренд в суті якого, єдино свідомий, продуманий обман покупців: категорія 40+, відсилання до часів дитинства, простих технологій та натуральних інгредієнтів. Цікаво, ті, хто розробили концепцію включать її, як приклад в своє портфоліо?

 

Євген Голуб
infokava.com

Теги статьи: мороженоеПродукты питания

Дата и время 07 августа 2016 г., 21:06     Просмотры Просмотров: 6761
Комментарии Комментарии: 0


Похожие статьи

Цены на продукты в Украине и Европе сравнили в цифрах
Творог с гвоздями: популярный производитель молочки "Фирма Фавор" скармливает потребителям болты и гвозди
В Украине ожидается очередное подорожание продуктов: чем стоит запастись

"Сделано в "ЛНР": Харьков заполонили продукты из оккупации
Популярный ресторан Киева решили закрыть из-за вопиющей антисанитарии: какие блюда проверили
В супермаркете одессы хлеб продавали с щеткой для краски

В Украине вырастут цены на продукты питания: что подорожает
АТБ не успел очухаться от рыбного скандала, как угодил в новый
В Киеве в известном супермаркете обнаружили ботулизм: какие продукты опасны

Куриные головы, кости и кожа: журналисты раскрыли секреты украинских колбас
Гречка и сахар резко подорожают: сколько будут стоить продукты первой необходимости
В Украине подорожают социальные продукты

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Чего вы ждете от встречи Нормандской четверки?






Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.178443