АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: -2°C
Харьков: -3°C
Днепр: 0°C
Одесса: 0°C
Чернигов: -2°C
Сумы: -4°C
Львов: -2°C
Ужгород: 0°C
Луцк: -2°C
Ровно: -2°C

Навіщо "Укравтодору" польський керівник з корупційним шлейфом

Навіщо "Укравтодору" польський керівник з корупційним шлейфом
Навіщо "Укравтодору" польський керівник з корупційним шлейфом

Призначення Славоміра Новака, колишнього міністра інфраструктури Польщі, керівником Укравтодору – серйозна помилка, яка є свідченням нездатності української політики бачити усю картину.

Славомір Новак не є фахівцем у сфері транспорту. Не має відповідної освіти і досвіду роботи у цій сфері, за винятком посади міністра.

Це типовий несамостійний політик середньої руки, з такими ж невисокими амбіціями. Свого часу цей чоловік, працюючи в адміністрації польського президента, мріяв про посаду міністра молоді як вершину своєї кар’єри.

І лише волею долі та бажанням свого політичного патрона і покровителя Дональда Туска став міністром інфраструктури.

Корумпованість пана Новака дрібна. За українськими масштабами.

Але того, що було – любові до розкошів (хоча претензій до пана Новака є трохи більше за занадто дорогий годинник), було достатньо у Польщі, щоб отримати проблеми і зіпсувати репутацію.

Тепер же заступництвом того ж таки Дональда Туска пан Новак знайшов хлібну посаду в Україні. В країні, де масштаби корупції значно вищі, ніж у Польщі.

Отже, маємо непрофесіонала і людину, чию репутацію вже не назвеш бездоганною, на посаді, де встояти перед спокусами корупції буде значно важче, ніж у Польщі.

Але ж є ще й інша сторона проблеми.

Пан Новак і його політичний патрон Дональд Туск є представниками політичної сили, що є в опозиції до діючої в Польщі влади. В опозиції з туманними перспективами отримати політичну перемогу і повернутися до влади.

То що ж таке здобуває Україна, окрім ще однієї причини для роздратування чинної польської влади?

З тією владою, з якою вже маємо проблеми, але маємо потребу заручитися її підтримкою в низці життєво важливих питань.

Ми влізли в дуже неприємний і невигідний політичний розклад. І нагадаю, що у прикупі - лише сумнівні ділові та особисті якості кандидата.

Можливо, хтось думав, що цінність Новака в тому, що він не представляє жоден з українських політичних кланів, що б’ються за контроль над фінансуванням галузі?

Може, це і так. Поки що. Але як довго це триватиме, і наскільки це переважує усі інші проблемні аспекти цього призначення?

При затвердженні на засіданні Кабміну Славомір Новак нескромно підкреслив свою заслугу (нехай і часткову, на його думку) у "цивілізаційному стрибкові Польщі".

Не згадав пан Новак лише те, що в плані розвитку інфраструктури цей польський стрибок фінансувався значною мірою Європейським Союзом. І це ще одна помітна розбіжність між Україною та Польщею.

eurointegration.com.ua


Теги статьи: УкрАвтоДорНовак Славомир

Дата и время 20 октября 2016 г., 12:30     Просмотры Просмотров: 1004
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

Почему команда Порошенко должна исчезнуть — политтехнолог
Платные дороги в Украине: на сколько хотят «разорить» водителей, названы цифры
’’Жлобство перевозчиков’’: в сети показали, как фуры уничтожают украинские дороги

Сотрудника Укравтодора поймали на взятке
"Укравтодор" отремонтирует дороги в Сумской области почти за 1 млрд грн
Обыски в 15 областях: "Укравтодор" поймали на растрате сотен миллионов

Главный «дорожнік» страны
Чиновника Укравтодора обвинили в хищении 30 миллионов грн
Киев заплатит 45 млн гривен компании бывшего замглавы “Укравтодора” за проект реконструкции развязки на Святошино

Укравтодор присваивал деньги Дорожного фонда при помощи недобросовестных подрядчиков
Первая платная дорога в Украине: намечен старт переговоров
Будет как в Европе: в ’’Укравтодоре’’ пообещали отремонтировать дороги за три года

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Поддерживаете ли вы введение военного положения?






Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.412124