АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал

Кого ми знайшли серед керівників холдингу "Вєстєй"

Кого ми знайшли серед керівників холдингу "Вєстєй"
Кого ми знайшли серед керівників холдингу "Вєстєй"

"В четверг в 11 утра, в редакцию газеты "Вести" на улице Жилянской ворвались люди, представившиеся работниками СБУ". Таке повідомлення главред найвідомішої в Києві безкоштовної газети і власник медіа-холдингу Ігор Гужва лишив у своєму Facebook минулого четверга.

Силовики провели обшук, вилучили сервери. Причини? Невідомі. Сам Гужва пояснив це матеріалом про квартиру дочки очільника СБУ Валентина Наливайченка в США.

Активісти, зокрема депутат Київради Ігор Луценко, який вже декілька разів збирав акції протесту проти антиукраїнської позиції "Вєстєй", після СБУшного обшуку заявив, що збирається тільки посилити тиск на правоохоронців - аби ті активніше розслідували діяльність газети.

За цим галасом значно менше людей помітили ряд інших деталей навколо газети. На які звернули увагу ми.

"Опозиційна" пропозиція

Вже в неділю, за три дні після обшуку, Ігор Гужва написав у своєму Facebook про пропозицію від "Опозиційного блоку", і зокрема Сергія Ларіна, щодо вступу партію до парламентських виборів. 

Сергій Ларін - голова виконкому "Партії розвитку України", створеної частково з уламків Партії регіонів, яка тепер є частинкою "Опозиційного блоку". Також Ларін - заступник очільника Адміністрації президента за часів президентства Віктора Януковича Сергія Льовочкіна.

Останнього називають ідеологом і засновником нового політичного проекту. Більше того, інформації про зв’язок Льовочкіна з представниками вже нової, "постреволюційної" влади, вже також більше ніж достатньо. Люди з його орбіти, зокрема, нині працюють в команді мера Києва Віталія Кличка. 

Що означає запрошення главреда "Вєстєй" до партії Сергія Льовочкіна? Висновки робіть самі.

Ми ж знайшли ще один слід одіозного політика в історії не менш одіозної газети.

Власники "Вєстєй"

Питання власників газети досі не розкрите, попри регулярні заяви Ігоря Гужви з цього приводу.

Так, журналіст ZIK і засновник "Канцелярської сотні" Денис Бігус у своєму розслідуванні для YanukovychLeaks встановив - юридичні питання, пов’язані з діяльністю медіа- холдингу "Вести" відносилися до штатних обов’язків юриста групи компаній ВЕТЕК Сергія Курченко, Анни Ситник. Такий висновок журналіст зробив на основі документів з офісу Курченка, які, після подій у лютому, йому та волонтерам довелося в буквальному сенсі відновлювати "по частинках".

Активісти, які виходять на мітинги проти газети, додають - "Вєстями" опікувався, окрім Курченка, і син колишнього президента Віктора Януковича Олександр.

"Свідомо" вирішило опиратися лише на факти. Тож, за вихідними даними, засновником газети є ТОВ "Вісті Мас-Медіа".

В свою чергу, засновником цієї фірми є ТОВ "Мультимедіа Інвест Груп", директором якого значиться сам Ігор Гужва. Фірма є холдингом, який об’єднує власне газету "Вєсті", радіо "Вєсті", журнал "Вєсті.Репортер", сайт "Вєсті.ua".

Окрім "Вісті Мас-Медіа", "Мультимедіа Інвест Груп" нині є засновником ТОВ "ЄС Продакшен Груп":

Остання - власник телеканалу UBR. Її Гужва придбав для свого холдингу у 2013-му:

Скрін видання "Комерсант"

Керівником "ЄС Продакшен Груп" значиться також Гужва. А от підписантом з жовтня 2013-го є Олександр Филимоніхін. 

Хто ця людина?

Колишній заступник директора департаменту - начальник відділу економічного аналізу Департаменту фінансування та економічного аналізу МінЖКГ. Міністром тоді був Олексій Кучеренко, першим замом - Руслан Крамаренко, який згодом стане заступником голови КМДА Олександра Попова.

У 2011-2012 роках Филимоніхін був директором ТОВ "Сі Ві Теко".

Ця компанія має однаковий номер телефону ще з рядом фірм. Наприклад, з ТОВ "Інтрейд", в засновниках якої - Юлія Новікова, вона ж - Льовочкіна - нардеп і сестра Сергія Льовочкіна. "Індрейд" свого часу був акціонером "Миколаївського комбінату хлібопродуктів", де Льовочкіна була Головою Наглядової ради у 2006-2007 роках.

 


 

Вона ж раніше була в числі засновників ТОВ "Іст-Вест Кепітал Інвестмент", телефон котрого такий же як і у "Сі Ві Теко".

 


 

Ми зв’язалися з паном Филимоніхіним. Він підтвердив, що працював і в МінЖКГ, і в "Сі Ві Теко". Однаковість номерів чоловік пояснив просто - це компанія з орбіти пані Льовочкіної. Вплив родини останньої на політику холдингу Гужви Филимоніхін спростовує.

В "ЄС Продакшен Груп" він справді є підписантом. Каже - не керує, але підписує документи, які фізично не встигає підписати сам Гужва.

На запитання - як потрапив на цю посаду, чоловік відповів просто - по резюме.

 http://www.svidomo.org


Теги статьи: ВестиГужва

Дата и время 15 сентября 2014 г., 17:52     Просмотры Просмотров: 2559
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

«Тоталитарная Украина Порошенко». С сегодняшнего дня в Украине публично подтверждена цензура
Украинский легкоатлет выкупил телеканал-пустышку у беглого Клименко
Гужва рассказал, кто отдал приказ силой разогнать Евромайдан

На радіо "Вєсті" назвали захист української пісні й мови проявом мікрофашизму
Россия придумала, как получить Мариуполь
Порошенко провел тайную встречу с рашистом Грызловым. Подробности

В Киеве пенсионерка едва не избила журналиста за газету "Вести"
Экс-главред «Вестей» идет в Киевсовет от «Оппоблока»
Колесников готов на «посадку» за Евро-2012, но только вместе с президентом

В ГАЗЕТЕ «ВЕСТИ» СЧИТАЮТ КРЫМ ТЕРРИТОРИЕЙ РОССИИ
ЖУРНАЛИСТКА СВЕТЛАНА КРЮКОВА: «ИНВЕСТОРОМ «ВЕСТЕЙ» БЫЛ И ОСТАЕТСЯ АЛЕКСАНДР КЛИМЕНКО»
Залог за экс-руководителя «Вестей» заплатил Александр Клименко

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Как вы относитесь к блокировке российских соцсетей?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте