АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 0°C
Харьков: 3°C
Днепр: 5°C
Одесса: 4°C
Чернигов: 0°C
Сумы: 1°C
Львов: 0°C
Ужгород: 1°C
Луцк: 0°C
Ровно: 0°C

"Велика корпорація не справляється зі своїм прямим обов’язком". Що робити з "Київавтодором"?

"Велика корпорація не справляється зі своїм прямим обов’язком". Що робити з "Київавтодором"?
"Велика корпорація не справляється зі своїм прямим обов’язком". Що робити з "Київавтодором"?

Кияни щовесни спостерігають як асфальт сходить з доріг разом зі снігом, а взимку сніг інколи днями лежить на дорогах (як це було на різдвяні свята), ямковий ремонт інколи не тримається місяць і героїчно проводиться до самого літа, що виглядає як ліквідація страшного стихійного лиха, при цьому узбіччя і тротуари здебільшого в бруді та смітті.

На прикріплених слайдах кожен з вас може побачити та зробити власні висновки куди вкладалися великі кошти і який результат з цього вийшов. Деяким ремонтам немає і пів року. 

Всі ці недоліки, як неякісна спайка, повздовжні та поперечні тріщини, просідання асфальто-бетонного покриття, хвилястість і ямковість, а також відсутність дорожньої розмітки - це, як мінімум, дискомфорт для водіїв, аварійні ситуації на дорогах, пошкоджені транспортні засоби, а головне витрачені на вітер податки та збори киян. 

Все це відбувається через неякісну підготовку дорожнього полотна і порушення технології укладання асфальто-бетонної суміші, або взагалі неякісних матеріалів. (Зверніть увагу, що фотозвіт проходив в період 21-23 лютого, коли зійшов сніг і ми змогли виявити дефекти). 

Місто бачить, що велика корпорація не справляється зі своїм прямим обов’язком - утримувати в належному стані інфраструктуру столиці та погано контролює якість капітальних ремонтів.

Виходячи з цього, я пропоную залучати компанії з перевіреною репутацією та світовим ім’ям для обслуговування столичних доріг з контрактами, в яких передбачені гарантії та серйозні штрафні санкції за неприбраний сніг та ями на дорогах. Головне, що практики залучення підрядників з сумнівною репутацією взагалі немає бути!

В Україні існують такі приклади на ділянках міжнародної траси, яка була побудована за кошт ЕБРР. Іноземна компанія завжди вчасно прибирає сніг, відсутні ями, а комісару ЕБРР тільки залишається регулярно оглядати об’єкт. 

Штрафні санкції настільки високі, що ні у кого навіть не виникає думки запустити дорогу, навіть затримати прибирання снігу. Щодо капітального ремонту, то ні тріщин, тим паче ям, після ЯКІСНОГО ремонту асфальтового покриття не може бути. 

Досить прикриватися тим, що в Києві неконтрольований рух великогабаритного транспорту, постійні перепади температури тощо. Як приклад, Бориспольська траса не знаходиться в іншому кліматичному поясі і по ній регулярно рухаються фури.

Ілля САГАЙДАК


Теги статьи: КиївКиївавтодорРемонт дорогСагайдак Илья

Дата и время 20 марта 2017 г., 11:27     Просмотры Просмотров: 878
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

У Києві затримали уродженця Чечні, причетного до вбивства редактора російського видання Forbes
Споживачів послуг ЖКГ знову хочуть обдурити та обібрати
Прощай, асфальт: «Укравтодор» анонсировал замену дорожного покрытия

Псевдо-«реставрація» будинку вчителя у Києві: туалети на місці кабінету Грушевського?
Поліція Києва з’ясовує обставини трагічної смерті 13-річної дівчинки
Суд залишив без розгляду позов щодо засекречення рішення про конфіскацію коштів Януковича

У Києві викрали відому противницю Порошенка
Мовчать як риба: 2 мукачівців, яких затримали у Києві з вибухівкою, відмовляються свідчити
У Києві хлопцеві проломили голову

"МВС нарахувало 400 осіб. Це не дивно". Блогер зробив власні математичні підрахунки кількості людей на Марші Обурених
У центрі Києва обмежать рух через відзначення Дня Гідності та Свободи
Як столичних комунальників їхні улюбленці двічі надурили на одному підряді

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

На чьей вы стороне в событиях под Радой?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.074355