АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: -11°C
Харьков: -5°C
Днепр: -3°C
Одесса: -6°C
Чернигов: -11°C
Сумы: -8°C
Львов: -5°C
Ужгород: -3°C
Луцк: -7°C
Ровно: -9°C

Жлобство, дебілізм та професійна непридатність - клієнт про Приватбанк

Жлобство, дебілізм та  професійна непридатність - клієнт про Приватбанк
Жлобство, дебілізм та професійна непридатність - клієнт про Приватбанк

ПриватБанк повідомляє телефоном і через приват24, що у базі банку відсутні копії моїх документів.

І це після 12 років обслуговування. Після реєстрації рахунку ФОП у 2005, після повторної реєстрації особистих рахунків пізніше.

Прийдіть, кажуть, із паспортом та ідентифікаційним кодом у відділення. Електронний банк. Із папірцем коду. Тим самим, котрий вони тричі сканували, фотографували, копіювали. Інакше, кажуть, припинять обслуговування. Це все, що треба знати про електронні сервіси, державний менеджмент і культуру обслуговування.

Погрози, вимоги нести папірці, агресія. Я би зрозумів прохання актуалізувати документи тим, що є певний регламент і це робиться періодично. А те, що відбулося: стиль, зміст і форма вимоги ніщо інше, як жлобство, дебілізм, професійна непридатність.

Виталий Манько


Теги статьи: БанкЕкономікаПриват24Приватбанк

Дата и время 07 апреля 2017 г., 08:54     Просмотры Просмотров: 2264
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus
22 января 2018 г.
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Чего вы больше всего ожидаете в следующем году?








Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.077206