АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: -5°C
Харьков: -3°C
Днепр: -3°C
Одесса: -1°C
Чернигов: -7°C
Сумы: -5°C
Львов: -3°C
Ужгород: 0°C
Луцк: -4°C
Ровно: -4°C

Лідером з джинси у вересні стала партія Тимошенко - ІМІ

Лідером з джинси у вересні стала партія Тимошенко - ІМІ
Лідером з джинси у вересні стала партія Тимошенко - ІМІ

У вересні лідером з розміщення джинси у всеукраїнських друкованих виданнях стала партія "Батьківщина", а в інтернет-видання - партія "Заступ".

Про це свідчать результати моніторингу ЗМІ на наявність публікацій з ознаками прихованої політичної реклами, який проводить Інститут масової інформації.

Інфографіка ІМІ

Так, у друкованих виданнях третина (29%) від усієї політичної джинси стосувалися партії "Батьківщина", де головним спікером традиційно є Юлія Тимошенко, а головними темами було включення до виборчого списку льотчиці Надії Савченко та підтримка партією вступу до НАТО.

Не надто відстала партія Сергія Тігіпка "Сильна Україна" — 26%, основним месиджем якої було те, що це "єдина опозиційна сила, яка має шанси пройти до парламенту" (заголовки: "Среди 6 партий, проходящих в парламент, только 1 – оппозиционная", "Сильна Україна стане конструктивною опозицією"), а також критика нинішньої влади, зокрема законів про особливий статус деяких районів Донбасу.

З твердженням Тігіпка "про одну опозиційну партію" не можуть погодитись його колишні товариші по Партії регіонів, які наразі йдуть у списках "Опозиційного блоку", що зайняв третю позицію у рейтингу джинсовиків у друкованих виданнях — 20%.

Ця політична сила у своїй джинсі постійно називає себе "партією миру" (заголовки: ""Партия мира" против "партии войны"", "Опозиційний блок — це партія миру" тощо).

Загалом за вересень у чотирьох друкованих виданнях, які моніторить ІМІ, експерти інституту виявили 93 матеріали з ознаками політичного замовлення.

Інша ситуація в інтернет-виданнях, де джинсовиком-лідером є партія "Заступ" (31%), а також "Батьківщина" (21%) та Комуністична партія України (17%) (основна тема — тиск з боку української влади на інакомислячих).

Загалом за тиждень моніторингу (15-21 вересня) в чотирьох інтернет-виданнях експерти ІМІ виявили 45 замовних матеріали, з яких 33 мали політичне спрямування.

Проект з моніторингу джинси та неналежного маркування проводить Інститут масової інформації у шести загальнонаціональних друкованих виданнях ("Комсомольская правда в Украине", "Факты", "Корреспондент", "Газета по-українськи", "Сегодня" і "Український тиждень") та чотирьох інтернет – виданнях (Лига.net, Обозреватель, УНІАН і LB.ua).

Як відомо, партія "Народний фронт" витрачає найбільше грошей на телерекламу, за нею у рейтингу йде "Блок Петра Порошенка".

Українська правда


Теги статьи: ВО БатькивщинаБатьківщинаЗаступТимошенко

Дата и время 13 октября 2014 г., 22:49     Просмотры Просмотров: 3209
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

Тимошенко не смирится с тем, что Порошенко "капитализировал войну и построил бизнес на крови"
Для борьбы с олигархами нужен человек с опытом, волей и глубокими знаниями той кучи, которая называется элитой – журналист
Стали известны электоральные предпочтения жителей Харькова и области

"Тяжелое похмелье" - в "Батькивщине" отреагировали на новогоднее поздравление от Президента
В Украину вернулись бандитские девяностые — Тимошенко
Путин и Тимошенко: Порошенко показал, кого именно боится в новогоднем обращении

Они управляют Украиной: Сергей Пашинский — досье
Корнейчук: В Новый год Порошенко показал, кого именно боится
"Глядя на наших политиков апостол Петр решил сменить имя". В соцсетях обсудили новогоднее поздравление президента

Астролог рассказал о политическом будущем Тимошенко
Тимошенко: Никогда не смирюсь с тем, что лидер страны капитализировал войну и построил себе рентабельный бизнес на крови
Депутаты готовятся к Новому году, выкладывая сочные фото в Instagram

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Чего вы больше всего ожидаете в следующем году?








Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.071096