АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 1°C
Харьков: 1°C
Днепр: 1°C
Одесса: 4°C
Чернигов: 1°C
Сумы: 0°C
Львов: 0°C
Ужгород: 1°C
Луцк: 1°C
Ровно: 1°C

Uber стягує із клієнтів гроші та зламує їхні акаунти

Uber стягує із клієнтів гроші та зламує їхні акаунти
Uber стягує із клієнтів гроші та зламує їхні акаунти

Львівська журналістка Галина Лірник стала «жертвою» афери компанії Uber, що стягнула з її рахунку гроші за неіснуючу поїздку.

Про це вона написала у своєму Facebook.

«Прийшло ось таке повідомлення від Приватбанку. Поки сиділа в ефірі, Убер стягнув з мене гроші за якусь невідому поїздку і, що взагалі абсурдно, в рублях! Приблизно 450 грн. І ось тут проявляється той негатив Убера, що терміново не можна достукатися до служби підтримки. Зателефонувала в Приватбанк, заблокувала карту, подала запит на повернення грошей. Зазвичай це займає від 45 до 120 днів, але, завдяки тому, що «банк мені вірить», сказали, що гроші прийдуть впродовж доби», – написала вона.

За її словами, гроші на вже заблоковану карту повернули. Але повідомили, якщо Убер оскаржить її запит, то вони знову зникнуть.

«Ще важливий момент, про який не написала: вранці прийшло смс від SMS-INFO: Your Uber code is 3364. Я проігнорила. А після того, як стягнули гроші, мій акаунт злетів. На пошту отримала лист, скрін якого ви можете побачити нижче. Пошту, за якою я була зареєстрована в додатку, Убер не ідентифікує», – додала Галина Лірник.

 

Світлина від Галинки Лірник.

Світлина від Галинки Лірник.


Теги статьи: ШахраїАфераКомпания UberЛірник Галина

Дата и время 13 июня 2017 г., 17:47     Просмотры Просмотров: 1362
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Пойдете ли вы на выборы президента Украины?






Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.053631