АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: -1°C
Харьков: -3°C
Днепр: -2°C
Одесса: 1°C
Чернигов: 0°C
Сумы: -3°C
Львов: 1°C
Ужгород: 1°C
Луцк: 1°C
Ровно: 0°C

Радикальна партія Ляшка вимагає закрити телеканал “Інтер”

Радикальна партія Ляшка вимагає закрити телеканал “Інтер”
Радикальна партія Ляшка вимагає закрити телеканал “Інтер”

Парламентська фракція Радикальної партії Олега Ляшка вимагає розслідувати джерела фінансування телеканалу “Інтер” та припинити його трансляцію на території України. 

Причиною такої позиції, за словами народних депутатів, стала проросійська пропаганда на ефірах вказаного телеканалу.

“Кожен день цей рупор Кремля бреше українцям. Власниками (каналу, – ред.) є не тільки олігархи Фірташ і Льовочкін, а й російський “Перший канал”. Вони стравлюють українців між собою”, – сказав народний депутат від Радикальної партії Андрій Лозовий з трибуни Верховної Ради.

Політик заявив, що за злочини проти української державності в інформаційній сфері відповідальні члени правління “Інтера”.

“Генеральний продюсер телеканалу Ганна Безлюдна є виконавцем кремлівських провокацій останнього часу, зокрема, акції “Безсмертний полк”. На каналі “Інтер” системно транслюють фільми, у яких є російська пропаганда, і концерти осіб, які підтримали окупацію Криму та “ЛДНР”. Саме тому Ганна Безлюдна повинна негайно бути арештована СБУ за тероризм”, – підсумував Лозовий.

У травні цього року політсила ініціювала створення парламентської Тимчасової слідчої комісії для з’ясування обставин фінансування телеканалу “Інтер” з країни-агресора Російської Федерації. Відповідний проект постанови № 6511 про створення ТСК лідер партії Олег Ляшко зареєстрував 25 травня.

Згідно з проектом лідера Радикальної партії, МВС, СБУ, ГПУ та інші органи влади, установи та організації незалежно від форм власності мають забезпечити додержання норм законодавства щодо доступу членів ТСК до інформації, матеріалів і документів, що стосуються основного завдання діяльності ТСК.

Запланований термін діяльності комісії – шість місяців, після чого парламент має заслухати на пленарному засіданні звіт ТСК про виконану роботу.

Як пояснив на своїй сторінці у Facebook народний депутат від Радикальної партії Олега Ляшка Ігор Мосійчук, “це питання національної безпеки і оборони”.

“Телеканал Інтер, підконтрольний групі Фірташа-Льовочкіна, піарить членів «Кремлівсько-окупаційного блоку», яких вже давно треба притягнути до відповідальності.

Вкотре звертаємось до СБУ з вимогою вжити заходів.

Всім відомо, що ворожа акція так званого «Безсмертного полку», яка стала приводом для масових провокацій по всій країні, була організована і пропіарена саме Інтером”, – наголосив Мосійчук під час виступу у парламенті.

«Інтер» – загальнонаціональний телеканал, який входить до медіа холдингу Inter Media Group, який є частиною DF Group, що належить Дмитрові Фірташу.

«Інтер» розпочав мовлення 20 жовтня 1996 року в мережі УТ-3 на українських частотах ОРТ. Засновниками каналу ЗАТ «Українська незалежна ТБ-корпорація», що мовила під логотипом «Інтера», спочатку були асоціація «Діловий світ» (51%), ТОВ «Пегас телебачення» (20%) і російське ОРТ (29%).

У 2015 році міністр МВС України Арсен Аваков почав розслідування справи щодо часткового привласнення телеканалу. Як йдеться в повідомленні МВС, встановлено, що в 1997 та 1999 роках невстановлені службові особи Фонду державного майна України, зловживаючи своїм службовим становищем, здійснили незаконну передачу у приватну власність 20 % акцій “Інтера”. В результаті цього державі завдані збитки в сумі понад $ 800 млн.

У оприлюдненій на сайті телеканалу «Інтер» інформації про структуру власності вказані численні товариства, компанії, які зареєстровані в інших країнах, в тому числі в Республіці Кіпр, Британських Вергінських Островах, Белізі, а також є податкові резиденти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, що не виключає фінансування “Телеканалу “Інтер”з джерел, пов’язаних з державою-агресором.

Заступником директора з розвитку компанії «Національні інформаційні системи», яка виробляє новинний контент для телеканалу «Інтер», був російський політтехнолог Ігор Шувалов.

«Ігор Шувалов, будучи громадянином Росії, вів діяльність в Україні з часів Леоніда Кучми, коли працював на голову його адміністрації Віктора Медведчука. В Україні ж з часів президента Віктора Януковича Шувалов працював на “Телеканалі “Інтер”, де також співвласниками є Сергій Льовочкін та Валерій Хорошковський.

6 вересня 2016 року протестувальники біля стін “Телеканалу “Інтер”, вимагали від керівництва та власників “Телеканалу “Інтер” змінити свою редакційну політику та звільнити заступника директора з розвитку компанії “Національні інформаційні системи” (НІС) Ігоря Шувалова. Однак на той момент цього не зробили.

Окрім того, телеканал “Інтер” з 2014 року дав низку приводів запідозрити медіа у колабораціонізмі, транслюючи російські кінострічки й телесеріали та виділяючи ефірний час представникам проросійськи налаштованих організацій і партій.

У квітні цього року телеканал «Інтер» вкотре раз порушив закон про заборону на показ російських фільмів, транслювавши у ефірі стрічку «Одного разу в Ростові».

Нещодавно ж в українських ЗМІ з’явилася інформація про те, що відома українська телеведуча, дружина політика та кума президента РФ Віктора Медведчука Оксана Марченко перейшла працювати на телеканал “Інтер”.

“Телеканал “Інтер” запускає в новому сезоні великий телевізійний проект, ведуча якого – Оксана Марченко. В даний час ведеться розробка проекту, всі деталі телеканал оприлюднить напередодні нового телевізійного сезону”, – повідомили з цього приводу у прес-службі телеканалу.

Оксана Марченко та Віктор Медведчук

Приблизно в той же час Марченко і боксер Володимир Кличко стали хрещеними батьками доньки колишнього члена “Партії регіонів” Нестора Шуфрича.

Нагадаємо, у квітні цього року Національна рада з телебачення і радіомовлення призначила позапланові перевірки чотирьох телеканалів медіа-холдингу “Inter Media Group”.


Теги статьи: Медведчук ВікторМарченко ОксанаМосійчук ІгорЛозовий АндрійПропагандаІнтерЛяшко ОлегРадикальна партія

Дата и время 18 июня 2017 г., 19:43     Просмотры Просмотров: 1225
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

Меньшов: «Невозможно уже! Тема Украины обсасывается вдоль и поперёк»
Пропагандистська Russia Today планує отримати телевізійну ліцензію в Німеччині
Журналист развенчал выдумку о ’’пьяном Порошенко’’: вскрылcя неприятный инцидент

Спонсора Ляшка Олега Авер’янова в останню хвилину залишили без бюджетних мільйонів
’’Превратить в дикое поле!’’ Известный композитор ’’рассекретил’’ планы США на Украину
У Раді планують повторно зареєструвати закон про заборону експорту дров

Російські пропагандисти запустили черговий фейк про Україну
На виборах в ОТГ п’ять партій подолали 5%-й бар’єр
Фашик Донецкий: раисян в Донбассе нет. Почти

Почему журналисты лучше блогеров
Кримінальні справи депутатів Франківщини: мільйон у лісі та наркотики в кишені
В Великобритании могут отключить кремлевских пропагандистов из RT

Комментарии:

comments powered by Disqus
17 января 2019 г.
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Пойдете ли вы на выборы президента Украины?






Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.060926