АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 3°C
Харьков: 5°C
Днепр: 7°C
Одесса: 9°C
Чернигов: 2°C
Сумы: 5°C
Львов: 5°C
Ужгород: 5°C
Луцк: 5°C
Ровно: 5°C

Нас знову ділять: українські «бляхи» — не українські «бляхи». Повірте, від цього виграють тільки ті, котрих ви палко ненавидите, — Парасюк

Нас знову ділять: українські «бляхи» — не українські «бляхи». Повірте, від цього виграють тільки ті, котрих ви палко ненавидите, — Парасюк
Нас знову ділять: українські «бляхи» — не українські «бляхи». Повірте, від цього виграють тільки ті, котрих ви палко ненавидите, — Парасюк

Сьогодні в Україні гостро стоїть питання автомобілів на іноземній реєстрації!

Відразу хочу відповісти всім, хто критикує власників таких автомобілів: ці люди не від хорошого життя купили цей транспорт. Я думаю, вони не є фанатами іноземних номерних знаків або любителями стояти в черзі на кордоні. Вони обрали те, що можуть собі дозволити. І серед всіх цих людей ви побачите себе в той чи інший період часу.

За всю історію України автомобільна галузь монополізувалась і обмежувався доступ до ринків. Через корупційний лобізм у ВР були прийняті норми, які нас всіх поставили в чергу до одного продавця з одним продуктом. Для прикладу, в Україні існують екологічні стандарти для вживаних автомобілів, а в цілому світі ці стандарти розповсюджуються тільки на нові автомобілі. З нас сміються, а ми далі обмежені думками проплачених експертів.

Митний кодекс України дає більше права іноземцям, ніж українцям. Ну хіба це нормально?

Ніхто не хоче уникати сплати податків, навпаки, всі за цивілізоване вирішиння питання і за прозорі державницькі рішення.

Ми кричимо, що аварійність велика, бо всі ДТП роблять "польські бляхи" і причиною є те, що водія важко знайти. Так, недавно, у Львівській області була аварія, де загинула людина, а винуватцем був водій з українськими номерами і ви мабуть помітили, що справедливості теж нема і особу водія досі не можуть встановити.

Задайте собі питання: а чому я бачу всі ці аварії? Відповідь: Бо тепер є фейсбук і тут все публікується. Згадайте, що було колись? Те, що побачили на дорозі, те й побачили. От і все. Аварійність в Україні як і була на високому рівні, так і залишилась, лише зараз вона набрала публічності.

Ми бачимо це жахіття, бо правоохоронна система не справляється з викликами. Не будьте «совками». Бо з логіки деяких людей для того, щоб не було аварій, треба заборонити їздити на автомобілях.

Тому дискусії потрібні і потрібен діалог, але в жодному разі не сваріться між собою, бо якщо ви ще не помітили, нас все життя ділили і цього разу сталось так само: українські «бляхи» - не українські «бляхи». Повірте, від цього конфілікту виграють тільки ті, котрих ви палко ненавидите.

Давайте далі консолідувати зусилля і продовжувати роботу, щоб вирішити питання автомобілів на іноземній реєстрації. Вирішити чесно, прозоро і на рівних умовах для всіх.

А хто сказав, що буде легко?

Володимир Парасюк


Теги статьи: ПодаткиМитний кодексавто з іноземною реєстрацієюевробляхиПарасюк

Дата и время 17 сентября 2017 г., 12:06     Просмотры Просмотров: 1773
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

На чьей вы стороне в событиях под Радой?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.133973