АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 0°C
Харьков: 1°C
Днепр: 0°C
Одесса: 0°C
Чернигов: 0°C
Сумы: 1°C
Львов: -1°C
Ужгород: 0°C
Луцк: 0°C
Ровно: 0°C

Приходько за 300 мільйонів продав «Укрзалізниці» вантажні вагони на чверть дорожче, ніж рік тому

Приходько за 300 мільйонів продав «Укрзалізниці» вантажні вагони на чверть дорожче, ніж рік тому
Приходько за 300 мільйонів продав «Укрзалізниці» вантажні вагони на чверть дорожче, ніж рік тому

Філія «Дарницький вагоноремонтний завод» ПАТ «Українська залізниця» 4 січня за результатами тендеру замовила ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» вантажних напіввагонів на 299,94 млн грн.

Про це повідомляється у системі «Прозорро».

Компанія «Максмед Інтернешнл» не оскаржувала даний тендер в АМКУ.

До липня 2018 року поставлять 250 вантажних чотиривісних напіввагонів моделі 12-783 вантажопідйомністю 70 т 2017-2018 років виготовлення за ТУ У 30.2-05763814-203:2014 по 1,20 млн грн.

Це дорівнює листопадовій ціні від ТДВ «Попаснянський вагоноремонтний завод», на 1% дешевше за очікувану ціну відміненого в липні тендеру та на 20% дорожче за очікувану ціну відмінених у лютому тендерів.

Наприкінці 2016 року вагони від різних постачальників коштували на чверть дешевше – 951 тис грн.

Причому торік екс-замдиректора «Укрзалізниці» Анатолій Лашко вказував на неадекватність закупівельної ціни якості вагонів від українських виробників. На його думку, більш дорогі і якісні «інноваційні» вагони є економічно вигіднішими від застарілих звичайних вагонів, які тоді купувала «Укрзалізниця».

Гарантійний термін експлуатації становить три роки (210 тис км) на весь напіввагон і 11 років на несучу металоконструкцію рами і кузова. Термін служби напіввагона – 22 роки.

Передбачено забезпечення виконання договору в розмірі 1% його вартості.

Ціна угоди на 1 500 грн., або 0,0005% нижча від очікуваної вартості закупівлі.

Єдиним конкурентом було ПрАТ «Верхньодніпровський машинобудівний завод», причому ніхто не знижував ціну під час аукціону. Членом наглядової ради цього підприємства і власником 10% його акцій є Альона Лебедєва, донька екс-міністра оборони Павла Лєбєдєва. Також по 31% акцій володіють голова наглядової ради Сергій Лазарев і секретар голови наглядової ради Віктор Распорський. Ще 21% записано на ПАТ «ЗНВКІФ  «Стартап».

Акціонерами Крюківського заводу є фірми «OW Capital Management GmbH» (Австрія), «AS Skinest Finants» та «Osauhing Delantina» (Естонія), «Transbuilding Service Limited» (Британія). Основним власником вважається його директор Володимир Приходько.


Теги статьи: ProzorroТендериДарницький вагоноремонтний заводПАТ Українська залізницяАмку

Дата и время 12 января 2018 г., 16:20     Просмотры Просмотров: 781
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

АМКУ отменил ряд разрешений табачному монополисту «Тедис»
«Відкат» для Семочка
Зарабатывают на азарте. Как устроен игорный бизнес в Украине

Антимонопольный комитет заинтересовался заграничными активами Курченко
Лоббисты Коломойского не теряют надежды заставить АМКУ признать монополией ДТЭК, контролирующего всего 26% рынка
Глава Киевской ОГА “крышует” тендерный бизнес дочери

Аферист намагається виграти закупівлі на реконструкцію аеропортів на підставі підроблених документів
Украина оштрафовала беглеца Курченко на 15 миллионов
АМКУ оштрафовал аэропорт Киев и Мастер Авиа за сговор

Антимонопольный комитет пожаловался на днепровских олигархов
АМКУ открыл дело против мобильных операторов за абонплату за 28 дней
Минобороны уличили в махинациях на тендерах с участием соратника Королевской

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Поддерживаете ли вы введение военного положения?






Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.916975