АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 25°C
Харьков: 27°C
Днепр: 27°C
Одесса: 27°C
Чернигов: 24°C
Сумы: 25°C
Львов: 22°C
Ужгород: 27°C
Луцк: 23°C
Ровно: 22°C

Суспільне телебачення в Україні реформують за схемою каналу "Росія", – львівські журналісти

Суспільне телебачення в Україні реформують за схемою каналу "Росія", – львівські журналісти
Суспільне телебачення в Україні реформують за схемою каналу "Росія", – львівські журналісти

Реформування філій Суспільного телебачення в Україні ідентично схемі, за якою було реорганізовано державне телебачення у Росії – канали "Росія 1" та "Росія 24".

Про це йдеться у матеріалі "Суспільне проти суспільства", опублікованому на Львівському сайті Леополіс.

Автор матеріалу переконаний, що масштабного представлення життя регіонів у новій схемі Суспільного не буде.

"Реформа, яка відбувається сьогодні із Суспільним в Україні, схожа на процес реорганізації державного телебачення у Росії, яка відбулася у 1998 році, а реорганізація українського регіонального мовлення відбувається за схемою перетворення російських обласних телерадіокомпаній у філіали ВДТРК (російською ВГТРК), яка пройшла у 2009 році, і флагманами якої є телеканали Росія 1 і Росія 24", – йдеться у матеріалі.

Автор зазначає, що в рамках російської реформи мовлення місцевих телерадіокомпаній було скорочено до філіалів.

"Мовлення філіалів на частотах Росії 1 чи Росії 24 відбувається, які і у пропозиції українських "реформаторів" вранці, та ввечері по декілька годин. Як от, наприклад, у ДТРК "Бєлгород" чи ДТРК "Владимір". У "Бєлгорода" є, щоправда, кілька суботніх тематичних ефірів", – зазначає автор статті.

У матеріалі також йдеться про ситуацію із Львівською філією Суспільного та конфлікт довкола скорочення часу мовлення та цензури.

"Яку ж мету переслідують інноватори Суспільного? Відповідь на це питання може дати факт появи нової форми цензури, яка є у Львівській філії Суспільного, коли теми, героїв і форму подачі матеріалів узгоджують Київські менеджери. Про цензуру вперше заговорила колишній журналіст Львівської телерадіокомпанії, місцевий блогер і активіст Світлана Хитрова, яка оприлюднила скріни переписки, де узгоджувалася одна із тем для випуску новин", – зазначається в статті.

Автор також пише про конфлікт на Львівському телебаченні та інші факти цензури з боку керівництва Суспільного.


Теги статьи: РеформиСуспільне мовленнясуспільствотелебаченняРосТВ

Дата и время 07 февраля 2018 г., 19:45     Просмотры Просмотров: 2223
Комментарии Комментарии: 0


Похожие статьи

Российский телеканал вместо выхода Украины на Олимпиаде показал рекламу
Хотів як краще, вийде як завжди? Що не так із прожектами президента Зеленського
Як українці називали своїх дітей у 2021 році: перелік популярних та рідкісних імен

На курорте Азовского моря туристам навязывают российскую пропаганду на ТВ
Михаил Ткач: “Господин президент, к Вам товарищ Арахамия!”
Верховний суд в Ізраїлі дозволив одностатевим парам мати дітей

У Німеччині заявили, що поки "не бачать на порядку денному" питання України в НАТО
У центрі Харкова мати «вигулювала» дитину на повідку
Тепер не лише оголені чоловіки: на полтавському ТБ з’явилась ведуча в купальнику

Угорська небезпека. Як Орбан вкладає мільярди в Закарпаття і нарощує вплив в Україні
Лановий: Влада веде Україну до голоду в містах і до передачі чорноземів глобальним аферистам
Скандал с пропагандисткой Кремля Симоньян: объявила актера из "Звездного пути" ведущим на RT

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Обрадовались ли вы отставке Авакова?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.056452