АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 27°C
Харьков: 28°C
Днепр: 26°C
Одесса: 27°C
Чернигов: 27°C
Сумы: 28°C
Львов: 25°C
Ужгород: 28°C
Луцк: 24°C
Ровно: 25°C

На українських водіїв чекають нові сюрпризи

На українських водіїв чекають нові сюрпризи
На українських водіїв чекають нові сюрпризи

Кабінет Міністрів розробив закон, який буде захищати вітчизняних виробників від імпорту. Таке рішення мотивується турботою про інвестиційний клімат країни.

Кабінет міністрів розробив і подав до Верховної Ради законопроект №8102, який регламентує процедуру захисту внутрішнього виробника від зростаючого імпорту товарів. Прийняття цього документу може суттєво вплинути на автомобільний ринок нашої країни.

Згідно із законопроектом, подати заяву «про значну шкоду галузі вітчизняного виробництва» може одна або кілька виробничих компаній, а також фізична або юридична особа або асоціація, які діють від імені виробничих компаній.

Рішення про старт розслідування приймає Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі. Проводить розслідування Міністерство економічного розвитку і торгівлі. Але фінальне рішення про застосування захисних заходів лишається за Комісією.

Захисні заходи можуть застосовуватися в такій формі: захисне мито, захисна квота, захисна тарифна квота або в будь-який інший формі, яку Комісія вважає за доречною. «Захисні заходи застосовуються протягом терміну і в такому розмірі, який необхідний для усунення значного часу і який сприяє адаптації галузі вітчизняного виробництва до конкуренції», – йдеться в законопроекті.

Термін першого застосування захисних заходів не повинен перевищувати чотири роки, але може бути продовжений. При цьому Мінекономіки зобов’язане моніторити імпорт товарів і ефект від застосування захисних заходів. Нагадаємо, в грудні депутати в першому читанні підтримали закон №7206 «Купуй українське, плати українцям», який пропонує надати преференції на державні закупівлі українським виробникам.

Якщо цей закон буде прийнято та він вступить у силу, Україна матиме підстави для перегляду умов імпорту автомобілів. Адже майже всі автомобільні заводи нашої країни зараз простоюють. Виробництво триває лише на заводі «Єврокар», що на Закарпатті. ЗАЗ, який здатен виробляти близько 300 тис. автомобілів на рік повністю припинив виробництво легкових автомобілів. Завод компанії «Богдан Моторс», що знаходиться у місті Черкаси та може виробляти до 150 тис. легкових автомобілів на рік також простоює.


Теги статьи: АвтоводіїЗаконопроектКабмін

Дата и время 18 марта 2018 г., 19:39     Просмотры Просмотров: 1682
Комментарии Комментарии: 0


Похожие статьи

Евродепутаты из Италии выступили против «антиолигархического» законопроекта Украины
Кабмин готовит к увольнению 200 тыс. человек? В Украине хотят возобновить экспорт леса-кругляка
В рамках деолигархизации могут расширить полномочия Антимонопольного комитета

Нардепы "Слуги народа" предлагают запретить судам приостанавливать действие санкций СНБО
В Украине могут создать Нацлабораторию антидопингового контроля
Для украинцев могут ввести онлайн-прописку

Намерения Банковой раздать все в «хорошие руки»: в 5 примерах
Керівництво АМКУ хоче собі зарплати по чверть мільйона в місяць
Помер водій рівненської маршрутки, якого побив син пасажирки

Налоговая амнистия: кто сможет вывести из тени свои сбережения, а кому это запрещено
В Раде зарегистрировали альтернативный проект об изменениях в Налоговый кодекс
Матерые коррупционеры Юрий Кисель и Игорь Негулевский продолжают обкладывать поборами украинских моряков

Комментарии:

comments powered by Disqus
23 июня 2021 г.
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Нужно ли посадить Медведчука?






Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.123757