АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 20°C
Харьков: 18°C
Днепр: 19°C
Одесса: 20°C
Чернигов: 19°C
Сумы: 18°C
Львов: 17°C
Ужгород: 18°C
Луцк: 19°C
Ровно: 19°C

«Бориспіль» має заплатити «золотоворітцям» майже 40 мільйонів за роботи, які не хоче приймати

«Бориспіль» має заплатити «золотоворітцям» майже 40 мільйонів за роботи, які не хоче приймати
«Бориспіль» має заплатити «золотоворітцям» майже 40 мільйонів за роботи, які не хоче приймати

Суд стягнув з ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» на користь ПАТ «Будівельне управління №813» 39,74 млн грн. заборгованості. Про це свідчить рішення Господарського суду Київської області від 5 лютого.

Ці кошти будуть стягнуті з рахунку у «Фінбанку», який аеропорт відкрив на користь фірми у формі безвідкличного акредитиву у рамках договору.

29 грудня 2012 року ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» і ПАТ «Будівельне управління №813» уклали договір генпідряду. Підприємство зобов’язалося побудувати в аеропорту паркінг. Договірна ціна робіт – 423,85 млн грн.

Фірма заявила, що у серпні-жовтні 2014 року виконала роботи і змонтувала обладнання на суму 39,74 млн грн. Однак аеропорт відмовився підписувати акти приймання робіт і відповідно не оплатив їх. Представники аеропорту послалися на те, що документація була неналежним чином оформлена, а наведені в цих актах роботи не входять до складу робіт, передбачених кошторисною документацією.

Крім того, в суді представники аеропорту заявили, що фірма отримала 148,27 млн грн попередньої оплати, і станом на 19.01.2015 залишок невикористаного авансу договору складає 93,45 млн грн., оскільки відсутні документи на підтвердження факту виконання робіт на цю суму.

Суд вважає відмову аеропорту підписувати акти немотивованою, оскільки в ній не наведено які роботи, в якому обсязі і в чому не відповідають кошторисній документації. При цьому, по суті наведених в актах робіт аеропорт зауважень не надав, факт виконання робіт не заперечував.

Також суд вказує, що оскільки будівництво паркінгу не могло бути закінчене до початку Чемпіонату Євро-2012 з футболу, то було вирішено на час його проведення влаштувати перехід з другого поверху терміналу D до автостоянки. Це було оформлено окремим проектом, а всі додаткові роботи мали бути враховані при визначенні загальної вартості будівництва. Суд вказує, що аеропорт про ці зміни знав і затвердив їх.

Станом на квітень 2011 року загальна кошторисна вартість будівництва паркінгу у «Борисполі» становила 395 млн грн. А станом на кінець 2012 року – 518,05 млн грн.

Основним власниками київського ПАТ «Будівельне управління №813» є ТОВ «Альфадорбуд» з будівельної корпорації «Золоті ворота».

«Альфадорбуд» був крупним державним підрядником з будівництва доріг часів Віктора Януковича.

Донедавна засновником «Альфадорбуду» був віце-президент корпорації «Золоті ворота» Віктор Ящук. Разом зі зміною власника змінилася і прописка фірми: тепер «Альфадорбуд» зареєстрований не у Києві, а у Севастополі в окупованому Криму. Нинішнім засновником «Альфадорбуду» є лондонська компанія «Фортсон Констракшн Лтд.».

За даними ЗМІ, зміна засновників пов’язана із заборгованістю фірм з групи «Альфадорбуду» перед «Ощадбанком» на 409 млн грн. за кредитами.

nashigroshi.org


Теги статьи: Аэропорт Борисполь

Дата и время 13 февраля 2015 г., 17:25     Просмотры Просмотров: 2427
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

За кого бы вы проголосовали на выборах мэра Киева?












Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.178677