АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 3°C
Харьков: 1°C
Днепр: 1°C
Одесса: 4°C
Чернигов: 2°C
Сумы: 0°C
Львов: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцк: 5°C
Ровно: 4°C

Ребрендинг, реклама і зміна обгортки не допоможуть, якщо середина зіпсована – журналістка про "Ощадбанк"

Ребрендинг, реклама і зміна обгортки не допоможуть, якщо середина зіпсована – журналістка про "Ощадбанк"
Ребрендинг, реклама і зміна обгортки не допоможуть, якщо середина зіпсована – журналістка про "Ощадбанк"

Це я про Ощадбанк і його жахливий сервіс. Про постійну відсутність грошей у банкоматах і величезні черги у єдину касу, що працює.

Сьогодні. Заходжу у найближче відділення у Києві по вул. Б. Хмельницького №10026/0122. Треба зняти лише 2 тис грн. – у банкоматі грошей немає. Беру електронний квиток, займаю чергу в касу.

Каса працює одна, черга добряча, і це ще спокійний не обідній час. Підхожу до співробітників, кажу: може якось вирішіть питання: чи банкомат хай поповнять, чи касу ще відкриють. У відповідь чую: до банкомату ми не маємо жодного стосунку, а каса одна, тому що касир одна, чекайте.

Через 5 хвилин галас біля касового віконця: бабуся кричить, нічо не знаю, ніякої черги, ось у мене талон – приймайте. І на табло висвічується номер бабусі 23, хоча у мене 22 і чотири попередні людини теж мають першочергові талони до каси.

Ми підходимо і намагаємось з’ясувати, на якій підставі бабусю приймають без черги. Касир починає нервувати, мовляв, є операції, які поза чергою. Які? – запитую. Відповідь: я не маю права розголошувати. Ну я так розумію, це була супер-таємна банківська операція з отримання пенсії чи оплати комуналки. Йду до адміністратора. Марно. Зверхня адміністраторка ніяк не реагує, типу чекайте, все як треба. Прошу книгу скарг. Відповідь адміністраторки: підіть там візьміть – і маше рукою в бік якогось стола. Що значить: підіть і візьміть?? Книгу скарг мені врешті-решт дали. Що мене вразило – книга майже повна і 99% скарг таких само, як і в мене – в банкоматі немає грошей, працює одна каса, черги величезні, людям доводиться чекати майже годину, а то і більше. І реакції жодної – якісь порожні відписки самих співробітників. 

Андріє Пишний, у мене до вас прохання: знайдіть 5 хвилин і погортайте книгу скарг у відділенні. Оплата смартфонами і всілякі модні інновації – це звичайно гуд. Але більша частина ваших клієнтів – це звичайні пенсіонери, вчителі, інші бюджетники, які переважно хочуть отримати свої гроші або зробити платіж через касу. І це їм вартує багатьох нервів і вбитого часу.

Анна ЯЩЕНКО


Теги статьи: СкаргиБанкиСервісОщадбанк

Дата и время 01 февраля 2019 г., 19:43     Просмотры Просмотров: 791
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Кто по вашему станет следующим президентом Украины?










Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.065536