Учасники букмекерського ринку закликали «Парі-Матч» не співпрацювати з Медведчуком

Читать на русском
Учасники букмекерського ринку закликали «Парі-Матч» не співпрацювати з Медведчуком
Учасники букмекерського ринку закликали «Парі-Матч» не співпрацювати з Медведчуком

Лідери букмекерського ринку – компанії МСЛ, «Фаворит Спорт», Українська національна лотерея – запропонували беттінговій компанії «Парі Матч» відмовитись від розміщення реклами на телеканалах, які визнані рупорами проросійської пропаганди в Україні. Про це йдеться в колективному листі компаній.

«Згідно із моніторингом, проведеним «ДетекторМедіа» такими є телеканали холдингу «Новини» – 112, ZIK та NewsOne, в ефірі яких найчастіше лунають меседжі, співзвучні ворожій риториці Кремля... Серед компаній, бренди яких рекламуються на цих майданчиках, за даними журналістських розслідувань, фігурує компанія Державна тиражна грошова лотерея ТОТО «Парі-Матч Спорт» із значною часткою (понад третина) часу в рекламних блоках», – йдеться в листі. Холдинг «Новини» контролюється народним депутатом від ОПЗЖ Тарасом Козаком. Реальним власником журналісти-розслідувачі називають політика Віктора Медведчука.

Підписанти зазначають, що знають представників компанії як патріотів України, тож переконані, що йдеться про непорозуміння та така співпраця не є проявом антиукраїнських поглядів та намірів і просять вжити оперативних заходів для її припинення.

«Сподіваємося, що питання буде розглянуто в найкоротші терміни та тим самим будуть зняті всі можливі інсинуації та не допущено дискредитації всієї індустрії», – зазначається в листі.

хортица eiqrriekiquxant

Нещодавно активісти оголосили загальнонаціональну акцію «Вбивча реклама», спрямовану проти рекламодавців телеканалів, які транслюють антиукраїнську пропаганду. Співпрацю з телеканалами холдингу «Новини» розірвали «Молочний Альянс», «Воля», Альфабанк, виробник кави Jacobs – «Якобс Дау Егбертс Україна», Reckitt Benckiser, мережа столичних хімчисток «Цех».

На сьогодні в переліку рекламодавців холдингу «Новини» залишається беттінгова компанія «Парі-Матч», туристичний комплекс «Буковель» та кілька брендів поменше. Активісти вже заявили, що не припинять бойкот, поки не доб’ються припинення цієї реклами: «Купувати товари цих компаній означає опосередковано спонсорувати и підтримувати російську агресію в Україні», – йдеться у зверненні організаторів акцій.

Дата і час 02 грудня 2019 г., 10:24     Переглядів Переглядів: 2831