АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 18°C
Харьков: 16°C
Днепр: 17°C
Одесса: 18°C
Чернигов: 18°C
Сумы: 16°C
Львов: 15°C
Ужгород: 18°C
Луцк: 17°C
Ровно: 17°C

Новим директором Житомирського бронетанкового заводу став раніше судимий Михайло Мосін

Новим директором Житомирського бронетанкового заводу став раніше судимий Михайло Мосін
Новим директором Житомирського бронетанкового заводу став раніше судимий Михайло Мосін

Новим директором державного підприємства "Житомирський бронетанковий завод" став засуджений за службове підроблення Михайло Мосін. Раніше чоловік очолював КП «Херсонелектротранс» і мало не довів його до банкрутства, – повідомляють "Наші гроші" з посиланням на "Слідство.info".

Після звільнення Сергія Бутенка, якого звинуватили у розтраті 18 мільйонів гривень, виконувати обов’язки директора оборонного підприємства призначили такого собі Михайла Мосіна. 3 2011 року Мосін займав посаду керівника комунального підприємства «Херсонелектротранс», яке забезпечувало обласний центр електротранспортом – троллейбусами. Його працівники називають дворічний період керівництва «талановитого менеджера» як час найбільшого занепаду підприємства. Щоб домогтися виплати зарплатні, транспортники кілька разів вдавалися до страйку. При Мосіні «Херсонелектротранс» швидко накопичував борги. Було розпочато процедуру банкрутства комунального підприємства, розповідає "Слідству.info" його нинішній директор Олексій Рибак: "Підприємство ми прийняли в кінці жовтня 2013 року. По-перше, воно було в процедурі банкрутства. По-друге, все майно підприємства арештоване. Перед Пенсійним фондом великі борги. Приблизно на рівні 7 мільйонів гривень". Та навіть у скрутний для підприємства час його колишній очільник думав не про те, що Херсон може залишитися без електротранспорту. Він більше дбав покращення для себе: "Є підприємство, яке поки що не реагує на наші листи, на якому знаходиться 16 електродвигунів з нашого підприємства. Поки ще ми їх не забрали назад. Є певна переписка, але вони поки ще не віддають. Віддавали, можливо, для ремонту, але договору про ремонт не існує", – каже Рибак. «Слідство.інфо» дізналося назву загадкового підприємства, якому без договору віддали тролейбусні двигуни. Це ТОВ «Ремпривод». Його засновники – родина Мосіних, зокрема, й сам Михайло Сергійович. За схожою схемою ремонтувалися й міські контактні лінії. За паперами далеко не дешеві роботи начебто виконувала київська фірма «Печерськ-інвестбуд». Насправді ж – працівники самого «Херсонелектротрансу». За це «покращення» Михайло Мосіна судили. "Слідством було встановлено, що керівник підприємства Мосін наприкінці 2012 року вніс до документів про виконання договірних зобов’язань з приватним підприємством «Печерськ-інвестбуд» завідомо недостовірні відомості. Мосіна було засуджено за ст.366 ч.1 Кримінального кодексу України", – розповів начальник відділу прокуратури Херсонської області Юрій Черкашин. За вироком суду, Михайло Мосін не мав права цілий рік обіймати керівні посади. Та оскільки у нього неповнолітні діти, він потрапив під амністію. В концерні «Укроборонпром», якому належить ЖБТЗ, призначення Мосіна називають правильним: "Относительно талантов Миши Мосина считаю, что его назначение абсолютно правильное, абсолютно системное и абсолютно оправданное", – заявив перший заступник директора ДК «Укроборонпром» Сергій Пінькас.


У той же час, журналісти вважають, що нову посаду Мосін отримав через тісні зв’язки з нинішнім керівництвом державного концерну: "Він хизувався тим і його найближче оточення, що у них в Києві дуже потужний дах, високо сидить", – каже херсонська журналістка-розслідувачка Наталя Бімбірайте. Усі ключеві посади в концерні нині обіймають вихідці з Херсонської області. Це й гендиректор Роман Романов (був керівником виборчого штабу кандидата в президенти Петра Порошенка), і його перший заступник Сергій Пінькас, і директор департаменту з нагляду за фінансово-господарською діяльністю Артур Херувімов. Саме з останнім Михайло Мосін мав спільний бізнес. Свого часу вони були співзасновниками херсонського закритого акціонерного товариства «Южспецгідрокомплект». Як свідчить реєстр судових рішень, товариство не дуже охоче сплачувало податки. Зокрема, у 2009-му Херувімова, як його директора, разом з головним бухгалтером притягували до відповідальності за ухиляння від сплати податку на прибуток. Окрім Мосіна, який керує Житомирським бронетанковим заводом, вихідці з Херсонщини також очолюють Харківський та Київський БТЗ.

6 жовтня 2014 р. Дніпровський районний суд Херсона визнав Михайла Мосіна винним у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.336 Кримінального кодексу України. Суд призначив покарання у виді штрафу в розмірі 100 неоподатковуваних розмірів заробітної платні з позбавленням права обіймати керівні посади протягом року. Суд встановив, що Мосін, як директор міського комунального підприємства «Херсонелектротранс», уклав договір піряду з ТОВ «Печерськінвестбуд-1». Підприємство зобов’язалось виконати роботи з капітального ремонту контактної тролейбусної мережі тягової підстанції №1 МКП «Херсонелектротранс» на суму 988 тис. грн. Суд зазначив, що Мосін знав, що «Печерськінвестбуд-1» не мало реальних намірів виконувати вказаний договір. Тому виконання робіт планував силами підпорядкованого йому підприємства, працівники якого і провели ремонт. Факт проведення робіт в ході судового засідання підтвердили декілька свідків – працівників підприємства. Наприкінці листопада 2012 року Мосін підписав з «Печерськінвестбуд-1» акт виконаних робіт на суму 296 тис. грн. На цю ж суму була скорегована окремим документом загальна вартість контракту. Після чого Мосін дав вказівку головному бухгалтеру КП перерахувати кошти. Чи було це зроблено, в рішенні суду не зазначено. Але вказано, що «Херсонелектротранс» раніше перерахувало на рахунок «Печерськінвестбуд-1» 298 тис. грн. для придбання ремонтних матеріалів. Експертиза також встановила, що підписи директора «Печерськінвестбуд-1» та печатка підприємства на документах були підроблені на принтері. Також за директора приватного ТОВ підписалася невстановлена особа. Мосін своєї вини не визнав. А прокуратура не заперечувала проти його звільнення від відбування покарання за амністією, що й було зроблено. Реєстр судових рішень не містить даних про оскарження Мосіним свого засудження. За даними інформаційно-ресурсного центру, Михайло Мосін є керівником ЖБТЗ з 7 лютого 2015 року. Нагадаємо, раніше слідство встановило, що в червні 2014 року попередній директор Житомирського бронетанкового заводу Сергій Бутенко уклав угоду з фірмою «Укрвагонремтранс», що мала ознаки фіктивності. На виконання договору фірма нібито поставила продукції на 24,7 млн. грн. З них завод встиг оплатити 17,8 млн. грн.

vgolos.zt.ua


Теги статьи: Мосин МихаилЖитомирский бронетанковый завод

Дата и время 01 апреля 2015 г., 16:40     Просмотры Просмотров: 8055
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

СБУ ищет тайну в статье о башнях Пашинского
Пашинский продавал Минобороны старые БМП в 10 раз дороже
Секретные оборонные заказы стали золотой жилой для клептократической украинской власти — журналистское расследование

Эффективно поражает пехоту и технику противника: В Украине испытали новый БМП-1УМД
Люди Порошенко присвоили почти 100 миллионов "оборонки"
«Укроборонпром» впервые показал боевую машину поддержки танков – «Страж»

Менеджмент по-президентски: три года "схем" в Укроборонпроме
Укроборонпром показал испытания боевых модулей «Шквал» и «Стилет» для обновленной БМП
Военная кормушка. Как в Украине оборонку разворовывают

Кому війна… Як в тилу розкрадають оборонні заводи
Тыловые крысы. Как разворовывают оборонные заводы
Руководство Житомирского бронетанкового завода украло из бюджета более 20 млн - СМИ

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Какой из кандидатов уже заявивших о своем участие в президентских выборах самый достойный?








Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.051136