АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 4°C
Харьков: 0°C
Днепр: 1°C
Одесса: 5°C
Чернигов: 2°C
Сумы: 0°C
Львов: 3°C
Ужгород: 5°C
Луцк: 3°C
Ровно: 3°C

Авіасором: майже 1% населення Фінляндії просить уряд ввести податок на авіаперельоти

Авіасором: майже 1% населення Фінляндії просить уряд ввести податок на авіаперельоти
Авіасором: майже 1% населення Фінляндії просить уряд ввести податок на авіаперельоти

У своїй екосвідомості жителі Фінляндії  дійшли до того, що добровільно погодилися підняти самі собі ціни на перельоти, тому що вони завдають шкоди природі. Громадську ініціативу, передану напередодні в парламент на розгляд, підписали 54 тисячі осіб (при населенні в 5,5 млн).

«Державне податкове управління повинно спонукати людей робити правильний вибір на користь навколишнього середовища і життєздатного майбутнього», - наполягають автори ініціативи. На їхню думку, обов’язковий екологічний збір, доданий до вартості квитка, - відмінний спосіб змусити людей відмовитися від літаків.

Конкретних рішень ініціатори не пропонують, але просять законодавців подумати, як сума податку може співвідноситися з довжиною конкретного польоту.

Ідея авіаналога не нова. У тому чи іншому вигляді він є в Швеції, Норвегії, Великобританії, Франції та Німеччини.

У Швеції авіаналог, введений в квітні 2018 року, платять авіакомпанії - за кожного пасажира, який відправляється з країни. Сума збору залежить від відстані - на перельоти всередині Швеції і ЄС вона становить 62 крони, в більш далекі країни - 255 або 408 крон.

До речі, на батьківщині Грети Тунберг в 2017 році зародився і термін Flygskam - «сором польоту» (почуття провини через негативний вплив авіаперельоту на клімат). Тоді ж стала набирати популярність концепція Tagsemester - «у відпустку на поїзді» і з’явився хештег #jagstannarpamarken («я залишаюся на землі»).

В аеропортах Швеції кількість пасажирів скоротилося в 2019 році на 4%.

«Економічне зростання, національний авіаційний податок і обмінний курс крони позначилися на пасажиропотоку, в той час як 2019-й, імовірно, також був роком, коли обговорення клімату справило більший вплив на звички пересування людей, ніж раніше, - говорить Йонас Абрахамссон, президент і виконавчий директор оператора шведських аеропортів Swedavia. - Ряд авіакомпаній почали скорочувати кількість крісел, і було оголошено про закриття важливих міжконтинентальних прямих рейсів зі Швеції».

14 лютого Swedavia прийняла стратегію з розвитку електричної авіації і оголосила про заснування випробувального центру для електричних літаків. До 2030 року всі польоти в країні повинні виконуватися не на викопному паливі, а 2045-му - і всі зарубіжні рейси.

Авіаційна промисловість в 2018 році виробила близько 2,4% всіх антропогенних викидів вуглекислого газу в світі, і близько 12% - від загального обсягу в транспортній галузі, запевняють в Європі. Мета ЄС - скоротити викиди парникових газів на транспорті до 2050 року на 60%.

«Зелені» та ліві, які входять в правлячу коаліцію Фінляндії, і уряд поставили перед собою мету досягти нульового рівня шкідливих викидів до 2035 року, так що ймовірність введення авіаналога в улюбленими петербуржцями аеропортах Лаппеенранта і Вантаа здається цілком реальною.


Теги статьи: ФинляндияФінляндіяSwedaviaавіарейсиШвеціяПодаткиЦіни

Дата и время 17 февраля 2020 г., 15:32     Просмотры Просмотров: 531
Комментарии Комментарии: 0


Похожие статьи

В Індії скасували внутрішнє авіасполучення через коронавірус
Спецрейс SkyUp вилетить з Варшави до Києва в сьогодні ввечері
В аеропорт “Бориспіль” прибули 12 літаків з українцями з-за кордону

Украину признали самой несчастливой страной Европы
Ціни на нафту в світі впали до чотирирічного мінімуму
Україна судитиметься з авіаперевізниками, які відмовляються повертати пасажирів, – Криклій

Підприємці звільняються від перевірок, скасовуються штрафи за несплату податків, – Гетманцев
Из-за коронавируса в Финляндии вводят чрезвычайное положение
Авіакомпанія Wizz Air призупиняє перельоти в Україну

Деякі авіакомпанії помилково скасували рейси в Україну за добу до заборони
АМКУ розслідує спекуляції МАУ на поверненні українців перед закриттям кордонів
Що відомо про блогера Антона Гуру, який заявив про “цілий літак інфікованих” з Мілану

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Поддерживаете ли вы открытие рынка земли?








Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.234415