АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 3°C
Харьков: 2°C
Днепр: 4°C
Одесса: 5°C
Чернигов: 2°C
Сумы: 1°C
Львов: 0°C
Ужгород: 3°C
Луцк: 1°C
Ровно: 1°C

З’ясувалося, що відкат Остапчука В., Костюка М., Колеснікова Б. і Михальчука С. за придбання непрацюючих поїздів Hyundai становив 63 млн $

З’ясувалося, що відкат Остапчука В., Костюка М., Колеснікова Б. і Михальчука С. за придбання непрацюючих поїздів Hyundai становив 63 млн $
З’ясувалося, що відкат Остапчука В., Костюка М., Колеснікова Б. і Михальчука С. за придбання непрацюючих поїздів Hyundai становив 63 млн $

В мережі Інтернет з’явилися нові подробиці та документальні матеріали, що стосуються скандальної закупівлі швидкісних потягів Hyundai. Матеріали розміщені на сайті Тарасова правда.  З них стає очевидно, що: корейці із залізничною мафією Колесніковим Б., Остапчуком В., Костюком М. і його родичем Михальчуком С. «кинули» російські компанії на 63 млн $. Безперечно, що ці гроші осіли саме в їх кишенях; Колесніков особисто керував процесом отримання кредиту на кабальних умовах для СТГО «Південна залізниця»; тендер з одним учасником свідомо проведений з явним грубим порушенням Закону України «Про здійснення державних закупівель»; Остапчук В. знав, що купує «кота в мішку», тому виписав довіреність на підпис контракту на заступника начальника Південної залізниці; Костюк М. без роздумів підписав меморандум, так як не мав сумнівів, що свій «відкат» отримає; Козак В. неодноразово попереджував корейського виробника, що потяги несправні і ламаються. Мабуть до нього «відкат» не дійшов або мало дійшло.  

Нові подробиці скандальної закупівлі потягів Hyundai. З`ясувалося, що відкат становив 63 млн. $
March 18th, 11:26
90001 90002
Корейці із залізничною мафією  Костюком М., Колесніковим Б., Остапчуком В. «кинули» російські компанії на 63 млн $. Очевидно, що ці гроші осіли в їх кишенях. 1 1 1 2 1 3
Колесніков підписав "кабальні" кредитні умови 2
Тендер з одним учасником свідомо проведений з явним грубим порушенням Закону України «Про здійснення державних закупівель» 3 1 3 2 4
Остапчук В. знав, що купує «кота в мішку». Тому виписав довіреність на підпис контракту на заступника начальника Південної залізниці. 5
Костюк М. без роздумів підписав меморандум, так як не мав сумнівів, що свій «відкат» отримає. 6 1 6 2
Козак В. неодноразово попереджував корейського виробника, що потяги несправні і ламаються. Мабуть до нього відкат не дійшов або мало дійшло. 7 1 7 2 8
 
ОРД 02

Теги статьи: ОстапчукКостюкМихальчукКолесниковHyundai

Дата и время 18 марта 2014 г., 18:17     Просмотры Просмотров: 7014
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus
18 ноября 2017 г.
loading...
Загрузка...

Наши опросы

На чьей вы стороне в событиях под Радой?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.104906