АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 20°C
Харьков: 22°C
Днепр: 22°C
Одесса: 16°C
Чернигов: 21°C
Сумы: 21°C
Львов: 13°C
Ужгород: 14°C
Луцк: 15°C
Ровно: 15°C

Компанія одеського бізнесмена виготовляє військові судна для РФ?

Компанія одеського бізнесмена виготовляє військові судна для РФ?
Компанія одеського бізнесмена виготовляє військові судна для РФ?

Будують буксири й військові кораблі для росіян: одеський морський бізнесмен, власник групи «Трансшип» Андрій Іванов перереєстрував одне зі своїх підприємств у Керчі за російським законодавством. А інші компанії Іванова безперешкодно ганяють буксири з російською пропискою через державний кордон України.

За таке «возз’єднання» з агресором магнату світить від 3 до 5 років за гратами. Однак кримінальні справи проти нього не рухаються через прогалини в українському законодавстві. Йдеться, зокрема, про сумнівний закон про вільну економічну зону в Криму. Більше про це – у матеріалі «СтопКору».

Флот «Трансшипу», згідно з їхнім офіційним сайтом, налічує 14 буксирів. З них лише половина перебуває на території України, решта базується в Краснодарському краї Росії та на анексованому півострові. Після відходу «Diamond N» і «Topaz N» до Новоросійського порту, у Миколаєві залишився тільки «Yupiter», але на заміну відправленим до РФ суднам до України вирушив буксир «Ariel».

Власником цього побудованого у 2019 році в Керчі судна є панамський офшор Kirgan Holding SA, бенефіціаром якого, своєю чергою, є група «Трансшип».

До речі, ця сама офшорна компанія є співзасновником ще однієї компанії Іванова – ТОВ «Краншип», зареєстрованої в Керчі. Воно володіє суднобудівною верф’ю «Фрегат» в окупованому Криму. За словами експертів, на таких, захоплених Росією, заводах виробляють не лише буксири, але й військові судна для країни-агресора.

Утім, як зазначає керівник прокуратури АР Крим та м. Севастополь Ігор Поночовний, притягнути таких бізнесменів до кримінальної відповідальності дуже складно – через досі чинний закон про вільну економічну зону Крим.

На думку експертів, саме прогалини у законодавстві дозволяють компаніям, схожим на «Трансшип», залишатися працювати на окупованих територіях. Закон про ВЕЗ у Криму був прийнятий ВР у 2014-му та запроваджений на 10 років. Документ мав регулювати всю економічну діяльність на півострові, натомість фактично легалізував екогномічну колаборацію з росіянами.


Теги статьи: ОдесасуднаБізнесПоночовный ИгорьКраншипвійськові кораблікорабліБуксирКерчпідприємстваИванов АндрейТрансшип

Автор статьи:
Руслан Якушев
Все статьи автора

Дата и время 11 мая 2021 г., 15:42     Просмотры Просмотров: 901
Комментарии Комментарии: 0


Похожие статьи

Депутат ОПЗЖ Михайло Царенко: від торговця каштанами до Биківнянського феодала
Депутат Київради Сергій Артеменко приховує доходи та переписав майно на своїх батьків, які мають нерухомості на майже 22 мільйони
СБУ викрила в Одесі конвертцентр

Суд разрешил заочно расследовать "крымское дело" соратников Медведчука
Малюська: Законопроєкт про олігархів – тимчасовий, далі запрацюють "цивілізовані механізми"
Коломойському нема що втрачати. Закон про олігархів у його руках, – Денисенко

Зеленська хоче створити Офіс першої леді на базі Офісу президента
Найбільший корабель ВМС Ірану затонув після масштабної пожежі
Вбивцю одеського контрабандиста "Лями" звільнили з-під варти та відпустили під домашній арешт

У Зеленського допускають деолігархізацію новинних служб на ТБ
Гроші на оборону: чомусь плануємо багато різних кораблів замість ракет і літаків
В Україні подорожчала сільськогосподарська земля

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Нужно ли посадить Медведчука?






Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.053626