АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 24°C
Харьков: 22°C
Днепр: 24°C
Одесса: 22°C
Чернигов: 23°C
Сумы: 22°C
Львов: 21°C
Ужгород: 24°C
Луцк: 24°C
Ровно: 24°C

Тижневий Укравтодор: що зробив Кубраков для призначення міністром всієї інфраструктури

Тижневий Укравтодор: що зробив Кубраков для призначення міністром всієї інфраструктури
Тижневий Укравтодор: що зробив Кубраков для призначення міністром всієї інфраструктури

Минулого тижня в системі Укравтодору пройшли тендери на 4,04 млрд грн. Це третина від усіх тендерів по Україні в цей період.

Середній та капітальний ремонт доріг – 3,62 млрд.

В самих тендерах не відбулось нічого сенсаційного. «Автомагістраль-Південь», чийого власника в локдаун засікли у ресторані з бізнес-партнером Зеленського, зміцнила своє лідерство. Так само на піввідсотка приросла «Автострада», чий власник на словах оголосив демарш проти НАДУ. Повернулась у десятку фірма «ПБС», чий власник з партії «За майбутнє» успішно бореться з «слугою народу» за нардепський мандат на Прикарпатті.

Головні події – політичні. «Слуги народу» вирішили призначити голову Укравтодору Олександра Кубракова міністром інфраструктури.

Давайте подивимось у якому стані дорожня галузь підійшла до цього етапу, що зрозуміти куди все буде рухатись далі про масштабуванні досвіду.

Четвірка лідерів картелю (Автомагістраль-Південь, Ростдорстрой, Автострада, «Онур») має цього року 59% усіх підрядів Укравтодору. Це на чотири відсотки краще, ніж було у цих фірм минулого літа. Тобто картель перетворюється на монополію.

У більш довгій перспективі маємо ще одну фундаментальну зміну: відбувається концентрація готівки у фаворитів Укравтодору – у 2020 році десятка найбільших підрядників отримала 70% грошей по оплаті підрядів, тоді як у 2019 році десятка фаворитів мали 55% грошей. Тобто фінансове придушення «маленьких» вже на марші.

Для галузі, яка при Зеленському стала найбільшою годівничкою України (10% всіх видатків держбюджету за минулий рік закопав в асфальт саме Укравтодор) – це дуже симптоматичні тренди. І також вони симптоматичні для самого Зеленського.

Володимир Зеленський виріс у пролетарському Кривому Розі, де завжди був сильний культ «червоних директорів». Бізнес-скіли загартовував у токсичному середовищі клієнтів «95 кварталу» – російських та українських політиків, що наймали коміків на корпоративи.

Тож зараз маємо гримучу суміш «совкових» рішень та корупційних історій:

  • перетворити євроінтеграційний вектор в «локалізаційний» велосипед
  • ввести державне регулювання цін на товари
  • забити на незрозумілі речі накшталт корпоративного управління
  • знищувати відвертими дискримінаційними заточками складні речі типу конкурентного середовища
  • якщо щось в результаті цих простих рішень не працює – змінювати не паршиві правила, а змінювати директора колгоспу
  • збір маржі та відкатів на утримання продажних нардепів, призначення некомпетентних але лояльних чиновників.

Фактично ми все це бачили в Укравтодорі. (За одним виключенням – через простоту конвертації маржі на завищених цінах будівельних матеріалів прямо зараз розробляють нову систему ціноутворення, яка взагалі заховає від оприлюднення тендерні ціни асфальту).

Тут відбулась картелізація і йдемо до монополії галузі (погоджуємось, з меншою кількістю гравців простіше укладати прості угоди). Якісь «невидимі піар-аси» розганяють історії про те, що іноземні фірми – це зло для України (бо виводять гроші не так як треба). Тут зачищені будь-які опозиціонери на всіх рівнях (особливо ті, що заявляли самому Зеленському про корупцію в Укравтодорі).

Однак пам’ятаємо: корупція призводить до рукодупості, а рукодупість – до знищення техніки безпеки. Коррупція вбиваєОсь приклад:

Це розв’язка, яку збудував лідер картелю на трасі Дніпро-Решетилівка по затвердженому Укравтодором проекту. Уявили як ви в автомобілі будете її проїздити по вказаному напрямку? А тепер подумайте – може тут поруч відразу й кладовище відразу заснувати?

Ну і тепер транслюйте ці вміння на всю інфраструктуру України. Те що робилось в одній дорожній галузі – буде всюди. Бо це подобається президенту Володимиру Зеленському, і це вміє робити Олександр Кубраков.

Підрядник Укравтодору по ремонту доріг
(жирним виділено засновників НАДУ,
курсивом – простих членів НАДУ)
Сума по підрядам 2021 р. Частка, %
1. ТОВ «Автомагістраль-Південь» 7 683 471 719 21,0
2. ТОВ «Ростдорстрой» 5 552 316 439 15,2
3. ТОВ «СУНП «Автострада» 4 856 015 748 13,3
4. ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» 3 369 673 534 9,2
5. ТОВ «ШБУ-77» 2 371 942 690 6,5
6. ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» 2 128 706 490 5,8
7. ПП «Автомагістраль» 1 734 485 809 4,7
8. ТОВ «Будінвест Інжиніринг» 1 646 050 000 4,5
9. ТОВ «ПБС» 1 378 418 234 3,8
10. ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» 899 965 000 2,5
10. ТОВ «ШРБУ-48» 851 359 400 2,3
14. ПП «Будгарант-7» 525 033 540 1,4
12. ОАО «ДСТ № 2, г. Гомель» 488 735 000 1,3
13. «AzVirt MMC» 484 900 000 1,3
15. ТОВ «ДС Пром Груп» 451 890 000 1,2
18. ТОВ «Славдорстрой» 397 642 000 1,1
16. ПАТ «Рівнеавтошляхбуд» 329 775 456 0,9
ПрАТ “Шляхове ремонтно-будівельне управління №82” 305 734 361 0,8
17. ТОВ «СТЛ+М» 298 930 188 0,8
21. ТОВ «Торговий дім «Дінастія» 297 446 797 0,8
19. ТОВ «БК Євродор» 152 371 609 0,4
20. ТОВ «СУАП «Інтервіас Україна» 140 832 000 0,4
22. ТзОВ «Луцькавтодор-сервіс» 103 575 228 0,3
23. ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» 84 000 540 0,2
24. ТОВ «Роад Констракшн» 41 999 880 0,1
25. ПрАТ «Броварське ШБУ №50» 23 250 000 0,1
  36 598 521 662 100,0

 

Ремонт мостів – 0,33 млрд грн

Пачка тендерів в рамках програми «Мости Укравтодору»: трикутник «Автостради», «ЕДБ» та «112» прогнозовано завершилась перемогами вказаних фірм.

Підрядник Укравтодору по ремонту мостів Сума Регіон
«Doğuş inşaat ve ticaret a.ş.» 11 248 800 000 Полтавська
ТОВ «Мостобудівельний загін № 112» 441 116 446 Запорізька, Хмельницька, Кіровоградська, Київська
ТОВ «СУНП «Автострада» 182 696 000 Кіровоградська, Херсонська
ТОВ Підприємство «Маст-Буд» 181 860 564 Одеська
ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» 169 977 091 Кіровоградська, Миколаївська
ТОВ «Харківмістдорбуд» 85 330 143 Донецька
ТОВ «Автомагістраль-Південь» 72 425 721 Львівська
ТОВ  «Внедренческе  підприємство Мост» 64 354 947 Донецька
ТОВ «Укрбуд-Проект-Реконструкція» 53 328 200 Луганська
Корпорація “Планета-Вест» 39 685 000 Миколаївська
ТОВ «ПБС» 20 240 496 Івано-Франківська
ТОВ «Перша дорожньо-будівельна компанія» 16 611 600 Донецька
ТОВ «РБП Транс-Мост» 13 485 083 Львівська

 

Експлуатаційне утримання – нічого не було

Підрядник Укравтодору по експлуатаційному утриманню доріг Сума Регіон
1. ТОВ «Автомагістраль-Південь» 8 206 331 071 Харківська, Київська, Дніпропетровська, Чернігівська
2. ДП «Вінницький облавтодор» 4 181 750 000 Вінницька обл.
3. ПП «Автомагістраль» 3 145 975 224 Київська, Житомирська
4. ТОВ «ДС пром груп» 2 641 745 000 Кіровоградська, Черкаська обл.
5. ТОВ «СК Автострой» 2 532 563 000 Миколаївська обл.
6. ДП «Харківський облавтодор» 1 643 657 531 Харківська обл.
7. ТОВ «Ростдорстрой» 1 376 226 000 Кіровоградська, Полтавська, Миколаївська.
8. ТОВ «ПБС» 1 046 477 192 І-Франківська обл.
9. ТОВ «СУНП «Автострада» 1 105 380 730 Чернігівська
10. ТОВ «ШБУ-77» 1 027 400 000 Чернігівська
11. ТОВ «Гранбуд лідер» 822 279 780 Кіровоградська обл.
12. ДП «Львівський облавтодор» 654 653 361 Волинська обл.
13. ДП «Херсонський облавтодор» 551 377 453 Херсонська обл.
14. ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» 489 625 765 Полтавська обл.
15. ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» 468 824 413 Полтавська обл.
16. ДП «Хмельницький облавтодор» 430 050 509 Хмельницька обл.
17. ТОВ «БМБуд» 411 138 000 І-Франківська обл.
18. ТОВ «СТЛ+М» 322 116 004 Хмельницька обл.
19. ТОВ «Спец комплект постач» 254 325 670 Київська, Чернігівська обл.
20. ТзОВ «Луцькавтодор-сервіс» 252 305 772 Волинська
21. ТОВ «Дорекс-безпека руху» 109 315 060 Житомиська
22.ТОВ «Унідор Сервіс» 147 502 380 Волинська, Львівська
23. ТОВ «Дорбуд сервіс груп» 104 196 100 Хмельницька обл.
24. ФОП Фурман Ганна Іванівна 66 498 000 Рівненська
25. ПрАТ «Ковельське ШБУ-63» 64 792 700 Волинська обл.
26. ТОВ «Вест Роудз Компані» 53 787 578 Тернопільська
27. ТОВ «Юг Строй Компані» 38 540 000 Одеська обл.
28. ТОВ «Раун» 34 716 558 Закарпатська, Хмельницька
29. ТОВ «Глобал Білд Інжиніринг» 25 439 314 Тернопільська обл.

 

Юрій Ніколов, «Наші гроші»


Теги статьи: Кубраков АлександрКорупціяАвтомагістральАвтомагистраль - ЮгАвтострадаТендерТендериУкрАвтоДор

Дата и время 16 мая 2021 г., 18:32     Просмотры Просмотров: 691
Комментарии Комментарии: 0


Похожие статьи

Сергей Лямец: “Сегодня дятлы увеличили госдолг ещё на $700 млн”
Новым госсекретарем Мининфраструктуры стал человек Кубракова, записавший все имущество на жену
Верещук и Омелян устроили перепалку в прямом эфире: закройте рот и давайте оценку своим гиперлупам

«Укравтодор» дорого одолжил за границей $700 млн, которые впоследствии могут повесить на госбюджет — на плечи народа
70% водителей побеждают в суде над Укравтодором
Депутат від ОПЗЖ Ісаєнко позбавив військових житла,але надбав доньці віллу за 100 мільйонів гривень

Геннадій Заболотний – претендент на крісло НСЗУ з корупційним минулим
«Укрзализныця» перешагнула через закон, чтобы слить 3 миллиарда. Для «путинских»
Министр Кубраков перетащил в Кабмин через фейковый конкурс своего инкассатора Почтарева

"Укравтодор" с 2022 года отказывается от текущего среднего ремонта в пользу капитального
Кто банкротит Одесский морской торговый порт
Компанія з Рівного на самоті розіграла дві бурштинові ділянки

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Нужно ли посадить Медведчука?






Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.109641