АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал

В Україні обвалився ринок автострахування

В Україні обвалився ринок автострахування
В Україні обвалився ринок автострахування

На початку 2015 року українці купили всього 35 тисяч автостраховок, що майже в два рази менше, ніж в 1 кварталі 2014 року. Такі дані повідомив “Капіталу” член Нацкомфінпослуг, Олександр Залетов. При цьому, за його словами, сегмент КАСКО хоч і скоротився, але ще не досяг свого дна, – пише fixygen.ua.

Хто на новенького?

Об’ємами премій падіння роздрібного автострахування виглядає не таким драматичним: якщо в 1 кварталі минулого року страховики зібрали за КАСКО 462 мн грн, то в першому кварталі цього року на 4 млн грн менше – 458 млн.

 

“Падіння в об’ємах премій не таке значне тому, що девальвація підвищила гривневу вартість автомобілів. Через це поліси КАСКО подорожчали, оскільки їх ціна визначається в процентному відношенні від вартості авто”, – пояснює Олександр Залетов. Окрім девальвації, причиною падіння попиту на автостраховки серед населення, на його думку, стало старіння автопарку, адже нових авто останніми роками продається небагато.

“Для прикладу: в 1 кварталі 2008 року було застраховано понад 200 тисяч авто, серед яких більшість – нові”, – говорить Залетов. На початку 2015-го, за даними асоціації “Укравтопром”, українці купили всього біля 8 тис нових машин. “Головною причиною скорочення роздрібних продажів КАСКО є падіння платоспроможності населення і погіршення економічної ситуації в країні, – вважає президент Ліги страхових організацій України, Олександр Філонюк. – В той же час вартість запчастин і послуг СТО виросла”.

Страховка за чверть мільйона

Щоб утримати клієнтів страховикам довелося понизити тарифи. Середній тариф за КАСКО для фізичних осіб цього року, за словами головправління “Української страхової групи” Павла Нельги, складає 4-5%, тоді як в 2013-му він був 6-7%. Незважаючи на це, дозволити собі автостраховку можуть тільки небідні громадяни. “Сьогодні, приміром, ціна страховки для авто марки Range Rover досягає чверті мільйона гривен. Ще рік тому за КАСКО для такої машини її власник платив 70-80 тис. грн”, – говорить Павло Нельга.

Тому падіння попиту на КАСКО серед приватних осіб, на його думку, продовжиться і, не виключено, що на початку 2016 року цифра застрахованих машин буде нижча 10-и тисяч. Аналогічно думає головправління компанії “Універсальна” Олексій Музичко: “В цьому сегменті буде ще, як мінімум, два серйозні падіння – в 2015 і 2016 рр, коли підуть ті клієнти, у яких авто старше 7 років. Можливо, ринок досягне дна тільки в 2017 році”, – прогнозує він.

Дешево і сердито

Менше, але падатимуть і об’єми ринку КАСКО для юридичних осіб, прогнозує Олексій Музичко.

Хоча з початку 2015 року цей сегмент не лише не скоротився, а навіть виріс: за даними Нацкомфінпослуг, об’єми премій з корпоративного КАСКО виросли більше, ніж на третину – до 331 млн грн, а кількість проданих полісів на 12% порівняно з 1 кварталом 2014-го – до 28 тисяч. Олександр Залетов пояснює це зростанням активності страховиків і страхом клієнтів за свої автопарки. Експерти страхового ринку вважають, що в даному випадку також грає роль демпінг.

“У гонитві за автопарками деякі страховики пропонують свідомо збиткові тарифи”, – нарікає Павло Нельга. Приміром, якщо раніше тарифи КАСКО для юросіб не опускалися нижче 3%, то в 2015 році зустрічаються пропозиції і по 2%. Так демпінгувати, на думку генерального директора страхової компанії “Аска” Андрія Шукатко, можуть найчастіше ті страховики, які не планують формувати адекватні резерви і готуються піти з бізнесу. Вже в 2016 році кількість продавців КАСКО скоротиться, за прогнозами експертів, удвічі.

autodriving.net


Теги статьи: Страховые компанииАвто

Дата и время 26 июня 2015 г., 17:55     Просмотры Просмотров: 3630
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

В Одессе посреди дороги загорелся автомобиль
До 65 копеек на литре: Цена на автомобильный газ в Украине вновь удивляет водителей
Заместитель городского головы Днепра в Японии задекларировал покупку ВMW за 2 миллиона

В Украине до 40 тыс. грн могут повысить штрафы за пьяное вождение
Дорогое удовольствие. Почему б/у автомобиль в Европе дешевле
Похитителями элитных авто оказались бывшие сотрудники ГАИ "Кобра"

Названы самые опасные для автомобилистов города Украины
Автомафія: чи купуватимуть українці доступні авто?
Дырка в Законе: история экспансии украинских дорог “евробляхами”. Кто начал массовый завоз

На Волині припинено діяльність організованої злочинної групи, яка незаконно ввозила в Україну автомобілі
Украина — рекордсмен по ДТП: эксперт объяснил, почему в Европе меньше аварий
Полицейским можно: в Киеве заметили патрульный автомобиль на странных номерах

Комментарии:

comments powered by Disqus
19 сентября 2017 г.
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Кто на ваш взгляд самый большой враг Украины?









Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.059203