АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 0°C
Харьков: 0°C
Днепр: 1°C
Одесса: 2°C
Чернигов: 0°C
Сумы: 0°C
Львов: 0°C
Ужгород: 2°C
Луцк: -1°C
Ровно: 0°C

Ці правила водіям потрібно дотримуватися, хоча їх і немає в ПДР

Ці правила водіям потрібно дотримуватися, хоча їх і немає в ПДР
Ці правила водіям потрібно дотримуватися, хоча їх і немає в ПДР

Ви повинні знати ці правила!

Про правила, яких немає в ПДР, пише інтернет-видання Novosti-N.

1. Крайня ліва смуга – для найшвидших

Основні обмеження швидкості відомі усім, навіть тим, хто ніколи не сідав за кермо. До того ж автолюбителям про це регулярно нагадують кружечки з цифрами в червоній окантовці. Але згадаємо, що станеться, якщо ви наважитеся набрати максимально дозволену швидкість і ризикнете перебудуватися в крайню ліву смугу. Правильно. У ту ж мить у вашому дзеркалі з’явиться автомобіль, водій якого усіма доступними засобами показуватиме вам, який ви негідник, що вирішили їхати по крайньому ряду, не перевищуючи швидкості.

Моргання фарами, звукові сигнали, а іноді і непристойні жести – усе це лише неповний перелік того, що доведеться пережити за прагнення їхати “як годиться”. Тому усі “порядні” автомобілісти давно засвоїли, що найлівіший ряд відданий тим, хто квапиться.

2. Встигнемо проскочити

Наші автолюбителі, як ніхто, уміють інтерпретувати правила в потрібному їм ракурсі. Пункт ПДР, який дозволяє проїзд на жовтий сигнал світлофора, щоб уникнути застосування екстреного гальмування, у нас перетворився на правило “можна встигнути проскочити і на червоний, якщо вже дуже хочеться”. Одне з найпоширеніших виправдань цього вчинку звучить так: “Якщо я зупинюся на блимаючий зелений, то в мене обов’язково вріжуться ззаду”. Найсмішніше, що, швидше за все, так і буде.

3. Червоний + жовтий = зелений

Якщо ви чекаєте, поки на світлофорі спалахне зелене світло, з вами явно щось не так. Усі знають, що рушати можна вже у той момент, коли червоний сектор доповниться жовтим. Є, звичайно, ризик врізатися в тих, про кого ми розповідали в попередньому пункті.

4. Одна суцільна краще двох

Як відомо, одна суцільна лінія потрібна в основному для розмежування смуг потоку, що рухається в один бік. Її перетин формально карається штрафом за порушення правил розташування автомобіля, але в реальності перетин подібних ліній давно став нормою як для водіїв, так і для співробітників правопорядку.

5. Понижуємо швидкість перед нерегульованим перехрестям

Ніби, здається, нічого простішого: є перехрестя без знаків і світлофорів і ПДР, де говориться, що автомобіль, що наближається справа, треба пропускати. Залишається згадати, яка з двох рук права і переконатися, що з того боку ніхто не їде. Але не так все просто. По-перше, знаки у нас мають властивість брати участь в ДТП, зноситися вітром або просто бути вкраденими, а нові ставлять украй неохоче. Ніколи не можна знати напевно, що на цьому ось перехресті без знаків ще учора не стояв перевернутий червоний трикутник.

autopalace.com.ua


Теги статьи: АвтоПДД

Дата и время 26 июня 2015 г., 22:11     Просмотры Просмотров: 3920
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

На чьей вы стороне в событиях под Радой?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.072755