АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал

Корупційний бізнес Першого заступника міністра інфраструктури України Шульмейстера Володимира. Частина 3 (Антонюк)

Корупційний бізнес Першого заступника міністра інфраструктури України Шульмейстера Володимира. Частина 3 (Антонюк)
Корупційний бізнес Першого заступника міністра інфраструктури України Шульмейстера Володимира. Частина 3 (Антонюк)

Згідно розподілу обов`язків серед заступників Міністра інфраструктури України Володимир Шульмейстер серед інших зобов`язань відповідальний також за авіацію.

Денис Антонюк, голова Державної авіаційної служби України, без конкурсу і досвіду державної служби отримав право керувати департаментом Міністерства інфраструктури, пропрацювавши перед цим у компанії Міжнародні Авіалінії України 17 років. Антонюк є прямою креатурою «олігархічних інтересів». В історію української авіації Антонюк увійде як переможець лоукостів. Саме його скандальний наказ став однією з причин того, що бюджетні авіакомпанії поступово покидають ринок. А разом з цим Українці втрачають надію на доступні подорожі.

Своїм єдиним заступником Антонюк призначив Миколу Мельніченка, який пропрацював 11 років в Авіакомпанії Аеросвіт.

Антонюка Шульмейстер поважає за його величезний досвід роботи в приватній структурі та налагодження корупційної схеми з продажу компаніям, підконтрольних олігархам, напрямків авіаперевезень пасажирів.

Наслідки такої діяльності всім відомі:

  • Харківських авіаліній вже немає;

  • UTair немає;

  • Wizz Air немає;

  • інші компанії — ледь тримаються.

Антонюк і далі буде продовжувати таку політику на ринку авіації, тож залишиться тільки один перевізник на всю країну. Це відповідно призведе до монополізації ринку. В той час як Антонюк гальмує бізнес одних компаній, іншим він дає «зелене світло.

При масованому лобіюванні авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України», вона стійко витримала економічні випробування. В цьому році базовий перевізник МАУ відкрив понад двох десятків нових рейсів. Пересічного українця позбавили права вибору, а базовий перевізник диктує свої правила. Сьогодні квиток на літак для європейця коштує від 20 євро — тобто, як вечеря в ресторані. Тоді як для українця це — предмет розкоші, а не вид транспорту. У свою чергу Денис Антонюк заявляє, що таку ситуацію в країні назвати монополією можна лише умовно. Він класифікує її як «вимушену». Через так звану «вимушену» монополію сотні робітників у сфері авіації втратять роботу, а жителі України забудуть про відпочинок на Середземному морі. Тепер навіть російські диверсанти будуть літати «Міжнародними авіалініями України». 


Антонюк пролобіював призначення до складу менеджменту аеропорту “Бориспіль” представників компаній, які належать олігархам — “МАУ”, “Аеросвіт” та аеропорт «Київ».

Виконуючим обов’язки заступника генерального директора з операційної діяльності держпідприємства “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” призначений Антон Борисюк. Раніше Борисюк обіймав посаду віце-президента авіакомпанії “Міжнародні авіалінії України” (МАУ) з сервісу і логістики.

На посаду в. о. заступника генерального директора з економіки та фінансів призначений Кирило Звонарьов, який раніше обіймав посаду заступника генерального директора збанкрутілої авіакомпанії ”Аеросвіт”.

Звонарьов особливо відзначився в лютому 2015 року, коли за його позовом було зірвано конкурс з відбору керівників Укрзалізниці, аеропортів «Бориспіль» та «Львів».

В. о. головного бухгалтера аеропорту «Бориспіль» призначена Ганна Шиловцева, яка раніше займала посаду головного бухгалтера підприємства “Аеропорт “Київ”.

“Всі кандидатури проходять погодження у відповідності з процедурою у профільному міністерстві”, – відзначили в прес-службі аеропорту.

Для боротьби зі свавіллям керівництва Міністерства інфраструктури ряд компаній, що працюють у сфері пасажирських авіаперевезень, створили профільну Асоціацію авіапідприємств України (ААУ). До складу організації увійшли:

  • «Wizz АігУкраина»;

  • «AtlasjetУкраина»;

  • «Ютейр Україна»;

  • UM Air;

  • «Хорс»;

  • одна з найбільших українських компаній з наземного обслуговування літаків Trans Aero Handling (TAH);

  • ряд інших підприємств.

Основними своїми цілями в ААУ вважають скасування рішень Міністерства інфраструктури та Державіаслужби, які, на їхню думку, не відповідають ні українським, ні європейським нормам, а також недопущення монополізації ринку авіакомпанією «Міжнародні авіалінії України» (МАУ). Асоціація також має намір ініціювати перевірку процедури приватизації компанії і її фінансового стану.

Її метою стала ліквідація монопольного становища авіакомпанії МАУ, а також нормалізація регуляторної політики на ринку авіаперевезень. Учасники асоціації жорстко критикують дії Державіаслужби та Мінінфраструктури, пов’язані з втручанням в операційну діяльність компаній на ринку.

Втім, Антонюк заявляє про перші кроки у досягненні консенсусу з деякими з членів новоствореної асоціації…

Антонюк систематично перешкоджає проходженню перевірок на предмет відповідності ряду вимог, необхідних для продовження авіаперевізникам сертифіката відповідності (дозвіл на виконання робіт в авіаційній галузі).
Члени ААУ відзначають, що Державіаслужба діє не тільки в інтересах МАУ, але і в цілому в інтересах компаній, які пов’язують з так званою групою «Приват», в тому числі, в інтересах компанії «Інтеравіа», яка є найбільшою на ринку наземного обслуговування літаків.

На минулому тижні, після гучного скандалу з несправедливим розподілом авіаційних напрямків, Антонюка було відсторонено від виконання обов`язків на час службового розслідування.

В травні цього року Кабінет міністрів України вже проводив службове розслідування стосовно голови Державної авіаційної служби Дениса Антонюка.

Правоохоронні органи 14 травня провели обшук у будинку Антонюка та офісі служби. Обшуки у голови Державіаслужби проводились у зв’язку не тільки з обвинуваченнями Антонюка у зловживанні службовим становищем, але і у зв’язку з корупцією та підробці документів.

До цього, в листопаді 2014 року, Асоціація авіапідприємств України заявляла про намір запропонувати прем’єр-міністру звільнити голову Державіаслужби Антонюка.

Ще раніше Державіаслужба підготувала новий порядок видачі призначень на авіамаршрути, який викликав бурхливу дискусію на авіаринку. Згідно з новим порядком, зокрема, право на експлуатацію повітряних ліній буде надавати авіаперевізникам виключно Державіаслужба.

Втім навряд чи чергова перевірка пройде успішно.

В звільненні Антонюка не зацікавлений його головний кришувальник Володимир Шульмейстер. Шульмейстер буде всіляко впливати на позитивне рішення комісії щодо Антонюка. Налагоджений спільно бізнес з продажу підконтрольним олігархам авіанапрямків приносить десятки мільйонів корупційних доходів.



“ОРД”

 

 

Теги статьи: АнтонюкАнтонюк ДенисШульмейстер Владимир

Дата и время 30 июня 2015 г., 20:12     Просмотры Просмотров: 4758
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

Коалиция с большой дороги. Как устроена коррупция в украинской инфраструктуре
Стало известно, как экс-глава Госавиаслужбы "простил" компании Коломойского $4 млн долга
Коррупция в МИУ: экс-заместитель министра Шульмейстер винит нардепа

МАУ через суд пытается добиться монопольного положения на рынке
Министр Пивоварский очень скучает за своим замом Шульмейстером
Очередная «перемога» МИУ: «Укравтодору» придется отдавать еще полмиллиарда долларов

Под откос! Бельгийская афера во Львове чревата сотнями жертв
Стало известно, в чем обвиняют обидчика Саакашвили из Госавиаслужбы
Министерство инфраструктуры: зам против шефа

Уволенного главу Госавиа Дениса Антонюка посадили под домашний арест
Глава Госавиаслужбы, разоблаченный Саакашвили, восстановлен в должности
Замміністра інфраструктури Шульмейстер сфальсифікував дані про свої маєтки

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Кто на ваш взгляд самый большой враг Украины?









Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.128416