АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: -6°C
Харьков: -6°C
Днепр: -3°C
Одесса: -1°C
Чернигов: -8°C
Сумы: -8°C
Львов: -4°C
Ужгород: 0°C
Луцк: -5°C
Ровно: -5°C

У НАБУ запрацювала телефонна лінія для звернень громадян

У НАБУ запрацювала телефонна лінія для звернень громадян
У НАБУ запрацювала телефонна лінія для звернень громадян

Першого лютого у Національному антикорупційному бюро України у тестовому режимі розпочала роботу безкоштовна телефонна лінія 0-800-503-200 для більш тісної взаємодії з громадськістю.

Зателефонувавши за цим номером, громадяни можуть залишати звернення (пропозиції, зауваження, заяви, скарги), запити на отримання публічної інформації, отримувати інформацію про діяльність НАБУ, дізнаватися графік роботи громадської приймальні, а також повідомляти про кримінальні корупційні правопорушення.

Повідомлення громадян, отримані працівниками Бюро в телефонному режимі, будуть належним чином зареєстровані, оформлені та передані для опрацювання компетентним підрозділам.

Телефонна лінія працює у будні дні з 9 до 18 години. Дзвінки безкоштовні як зі стаціонарних, так і з мобільних телефонів. Також в робочому режимі продовжує працювати і міський номер для звернення громадян (044) 246-34-11.

Тестовий режим триватиме кілька тижнів для того, щоб визначити навантаження та випрацювати ефективну взаємодію як з громадянами, так і всередині Бюро. Наразі працює лише одна лінія. По завершенню тестового режиму телефонний номер буде багатоканальним, працюватиме 10 ліній.

nabu.gov.ua


Теги статьи: НАБУАнтикоррупционное бюро

Дата и время 01 февраля 2016 г., 13:52     Просмотры Просмотров: 941
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Имеют ли право Порошенко и Луценко тратить миллионы на отдых?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.061418