АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: -2°C
Харьков: -1°C
Днепр: 1°C
Одесса: 3°C
Чернигов: -3°C
Сумы: -2°C
Львов: -2°C
Ужгород: 4°C
Луцк: -1°C
Ровно: -2°C

Столярова ніколи не працювала на нашому телеканалі, - "Інтер"

Столярова ніколи не працювала на нашому телеканалі, - "Інтер"
Столярова ніколи не працювала на нашому телеканалі, - "Інтер"

Телеканал "Інтер" заявляє, що випусковий редактор програми "Подробиці тижня" Марія Столярова ніколи не працювала на телеканалі.

Телеканал наголошує, що не має ніякого стосунку до виробництва програми "Подробиці тижня", що виходить в ефірі телеканалу "Інтер", програма виробляється компанією "Національні інформаційні системи".

"Заявляємо, що випусковий редактор програми "Подробиці тижня" Марія Столярова є співробітником компанії "НІС" і ніколи не працювала на телеканалі "Інтер". І телеканал не може нести відповідальність за дії осіб, які не є його працівниками", – йдеться в офіційній заяві, розміщеній на сайті телеканалу. 

У заяві йдеться, що угода між телеканалом "Інтер" і компанією "Національні інформаційні системи" передбачає, що телеканал "Інтер" не має стосунку до виробництва і не відповідає за зміст зокрема програм "Новини", "Подробиці", "Подробиці тижня", згідно з угодою, "НІС" самостійний і в здійсненні кадрової політики.

Водночас телеканал "Інтер" вважає категорично неприпустимим те, що в ефірі прозвучала нецензурна лексика і покладає повну відповідальність за те, що сталося на компанію "Національні інформаційні системи", оскільки технологія прямого ефіру не дає каналу оперативної технічної можливості усувати помилки виробників програм.

Нагадаємо, що під час сюжету "Інтера" про вшанування пам’яті Небесної сотні в ефірі пролунав закадровий голос шеф-редактора каналу Марії Столярової, яка зажадала від редакторів "прибрати цю х*ню".

Після цього, журналісти поцікавилися особистістю Столярової і з’ясували, що вона у 2014 році їздила до донецьких бойовиків, зокрема – до батальйону Олександра Ходаковського "Восток" та робила ще низку одіозних заяв.

Шеф-редактор "Подробиць тижня" Марія Столярова заявила, що сталасятехнічна помилка, вона спілкувалася з технічного каналу зі знімальною групою з іншого майданчика, але помилково натиснула кнопку виходу в ефір, а не в навушник кореспонденту. Крім того, Столярова називає провокацією скандал, пов’язаний з прямим ефіром програми 21 лютого.

Натомість, СБУ вирішила перевірити заяви Марії Столярової.

 


Теги статьи: ИнтерСтолярова Мария

Дата и время 23 февраля 2016 г., 22:10     Просмотры Просмотров: 1349
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

Сергей Лямец: «Олигарх достал графин вискаря и знаком предложил Портрету выпить»
"Русский мир" прямо в Киеве: блогера возмутил провокационный поступок "Интера"
"Ощадбанк" заказал режиссеру "Интера" видеоролик за 1,5 миллиона

Украинофобы и "мушкетеры": Нацсовет взялся на "Интер"
Известный телеканал угодил в скандал из-за "рашистов"
"Интер" опять запланировал сепаратистский уикенд

Суд встал на сторону Левочкина в споре с МВД
Бебешко: Украина – слаборазвитая коррупционная сельхоз страна уровня Зимбабве
"Марш в окопы, рванина!" "Интер" показал новый "сепаратистский" концерт

В России вступились за украинский телеканал, оскандалившийся с сепаратизмом
"Дадим всем и быстро!" "Сепаратистский" новогодний огонек "Интера" взбесил сеть
С "русским миром", Украина: вокруг телеканалов разгорается скандал из-за новогодних эфиров

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Имеют ли право Порошенко и Луценко тратить миллионы на отдых?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.065026