АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: -3°C
Харьков: -3°C
Днепр: -2°C
Одесса: 0°C
Чернигов: -3°C
Сумы: -4°C
Львов: 0°C
Ужгород: 1°C
Луцк: -1°C
Ровно: -1°C

По Києву їздять маршрутки, що возили тітушок на АнтиМайдан

По Києву їздять маршрутки, що возили тітушок на АнтиМайдан
По Києву їздять маршрутки, що возили тітушок на АнтиМайдан

У період з 2014 по 2015 рік Київ заполонили маршрутки з літерами АН та ВВ на номерних знаках.

Коли почалася АТО, бізнесмени з Луганської та Донецької областей почали евакуацію свого майна. Найвигіднішою територією для переселення став Київ, але у столиці без зв’язків поставити на маршрут важко і один автобус, не говорячи вже про цілий автопарк.

Навесні 2014-го року під Києвом почалися справжні війни між перевізниками, що інколи закінчувалися бійками, підпалами автобусів та перестрілками. Поставити на маршрут свій автобус коштує від 500 до 1500 доларів на місяць, і ці гроші йдуть не в бюджет міста, а до кишень ділків, що кришують маршрути.

Але виявилося, що справжній клондайк знаходиться на територіях автобусних парків КП “Київпастрансу”. Про це можна судити по «Феррарі» на якому їздить гендиректор підприємства Сергій Майзель. Не відстають і директори автобусних парків, під захистом яких спокійно працюють перевізники-нелегали.

Наприклад, Сергій Крупко був призначений на пост директора АП №6 автором ЛНР Єфремовим. Креатура луганських регіоналів не забула сплатити борг, і на територію автобусного парку потрапило більше сотні автобусів з окупованої терористами Луганщини. Це було легко зробити, оскільки в 2014-му році АП перенесли на вулицю Пухівську, 8, що на околицях міста і далеко від очей прискіпливих громадян.

DSC_0071

Цікаво, що основним постачальником маршруток-біженок сталаМарина Букаєва – колишня власниця компанії«Луганскінтерресурс» та дружина померлого власника ФК “Зоря” регіонала Валерія Букаєва.

Після смерті чоловіка Букаєва унаслідувала весь його бізнес та ФК “Зоря”. Частину бізнесу вона була змушена продати, оскільки він був у схемах Партії Регіонів, до яких її ніхто не хотів допускати. Букаєва залишила собі футбольний клуб, яким потім користувалася у власній передвиборчій кампанії, та автобусний парк.

Вперше Букаєва почала переганяти маршрутки до Києва ще до Революції Гідності, коли містом керував ставленик регіоналів Попов. Через його зама Анатолія Голубенка Букаєва поставила свої автобуси на вигідні маршрути. Причиною переносу частини бізнесу став конфлікт з луганськими регіоналами, які не хотіли залишати прибутковий бізнес вдові свого колишнього колеги. Врешті-решт, Букаєва покинула ряди ПР, а її бізнес все більше і більше згасав.

1

Переломним для неї став 2013-й рік. Регіонали на противагу ЄвроМайдану створили АнтиМайдан. Із Луганської області масово почали звозити зубожілих прихильників Партії Регіонів та бойовиків, які потім були озброєні та брали участь у масових розстрілах на Майдані.

З маршрутів знімали автобуси для перевезення антимайданівців до Києва. За даними луганських активістів, автобуси, що належали Марині Букаєвій, здійснили 107 рейсів. Регіонали в той час щедро платили і перевізникам, і організаторам.

Зараз ці ж самі автобуси перевозять киян та спокійно паркуються на території АП №6.

До 2016-го року практично всі вони отримали київську реєстрацію, але і далі продовжують набивати кишені сім’ї Букаєвих, яка живе в Києві, а не в рідному окупованому Луганську.

Євген Буров

Джерело: Київ Інформ


Теги статьи: МаршруткиКиевАнтимайдан

Дата и время 03 апреля 2016 г., 20:51     Просмотры Просмотров: 1362
Комментарии Комментарии: 0

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Чего вы больше всего ожидаете в следующем году?








Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.096077