АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
Киев: 16°C
Харьков: 17°C
Днепр: 19°C
Одесса: 18°C
Чернигов: 16°C
Сумы: 16°C
Львов: 15°C
Ужгород: 17°C
Луцк: 16°C
Ровно: 16°C

Російські ЗМІ перебрехали вчорашню заяву голови МЗС Франції – Шуклінов

Російські ЗМІ перебрехали вчорашню заяву голови МЗС Франції – Шуклінов
Російські ЗМІ перебрехали вчорашню заяву голови МЗС Франції – Шуклінов

Український журналіст обурений – низка західних і українських медіа ретранслювали російську пропаганду

Журналіст "ЛІГАБізнесІнформ" Петро Шуклінов у своєму Facebookрозкрив подробиці медіа-скандалу, який зачепив більшість майданчиків новин в Україні. Інцидент розпочався з РФ, куди міністр закордонних справ Франції прибув напередодні з візитом. "Потім скандал підхопили на Заході, а в Україні не стали морочитися з першоджерелом", – зазначив медійник.

Коротко суть подій така: голова МЗС Франції Жан-Марк Еро на конференції в РФ нібито сказав: "Київська влада має виконати свої зобов’язання..." і далі про вимоги до України. Так цю інформацію подала низка західних видань, і так її ретранслювали багато українських ЗМІ.

Однак інформація була доволі сумнівною, пише журналіст: "Є три моменти, які повинні були викликати підозру. Еро використовує кремлівську термінологію "київська влада"? Нічого не сказав про роль РФ? Нічого не сказав про терористів? Ми в це не повірили... Повну промову Еро ні в Україні, ні в РФ, ні на Заході не публікували, обмежившись претензіями до України і дурницею про київську владу".

Тому журналісти віднайшли повний відеозапис промови Еро французькою, і переслухали її. "Найголовніше – мову він почав з ролі РФ, якій під силу, як він вважає, змусити сепаратистів припинити вогонь, дотримуватися Мінських угод, а вже новий уряд у Києві, звичайно, повинен... Важко переоцінити вплив слів Еро у спотвореному вигляді. А по суті – нічого нового. Сторони закликали виконувати угоди".

Ще одну причину спотвореної передачі інформації (окрім свідомого перекручення кремлівськими ЗМІ) журналіст вбачає в тому, що російський синхронний перекладач англійською "проковтнув" згадку про РФ: "Еро говорив про вплив Росії на бойовиків, але перекладач дав тільки "сепаратисти повинні поважати припинення вогню". У підсумку – більшість західних стрічок не згадали РФ".

У підсумку, на думку журналіста, "українські ЗМІ на один день перетворилися на ТАСС. Ця сумна історія змушує переглянути роботу із західними джерелами. Практика доводить: рівень західних колег часом серйозно перебільшений. Моїй редакції вистачило навичок не опинитися частиною маніпуляції. Решту українських колег, сподіваюся, історія змусить взяти себе в руки і перестати грати в ігри російської пропаганди".

Нагадаємо, днями російські спецслужби намагались розмістити фейкове інтерв’ю Порошенка в New York Times. 

5.ua 


Теги статьи: ПропагандаШуклинов Петр

Дата и время 21 апреля 2016 г., 12:03     Просмотры Просмотров: 920
Комментарии Комментарии: 0

Похожие статьи

Ее аж трясло: Украина красиво затроллила пропагандистку Путина в ПАСЕ
’’Проведем референдум’’: на росТВ заговорили о включении Украины в состав РФ
Юрій Касьянов: Як за допомогою «експертної» думки створюється пораженство

Times: Российские тролли ведут пропаганду среди британских подростков
Современный ’’нацизм’’: как в Украине ударят по ’’русскому миру’’
Украину ’’разорвали’’ между Россией и Польшей: опубликована карта передела территорий

«Бессмертный герой». В Италии появились листовки с Захарченко
Это обыкновенное предательство! Украина фактически разоружена — волонтер
"Смейтесь над ними!": известный американский историк дал украинцам совет, как бороться с российской пропагандой

Профессор журналистики из Львова назвал европейские журналистские стандарты "порнографией"
«Пожарный шланг с потоками лжи»
’’Фашисты!’’ Орлуша указал на ’’позорное место’’ украинцев в России

Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Кто виноват во взрывах на оружейных складах?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.253646