АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 23°C
Харків: 25°C
Дніпро: 25°C
Одеса: 23°C
Чернігів: 22°C
Суми: 23°C
Львів: 21°C
Ужгород: 22°C
Луцьк: 21°C
Рівне: 22°C

Завтра в Києві повноцінно запрацює синя гілка метро

Читать на русском
Завтра в Києві повноцінно запрацює синя гілка метро
Завтра в Києві повноцінно запрацює синя гілка метро

У Києві завершили роботи з ремонту між станціями метро «Деміївська» — «Либідська». Повноцінний рух поїздів на синій гілці відновлять вже завтра, 12 вересня.

Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко.

Увесь комплекс робіт тривав девʼять місяців. Як зазначив мер, за цей час підготували будівельний майданчик, переклали понад 200 кабельних мереж, розробили котлован глибиною понад 15 метрів, демонтували стару частину тунелю довжиною 27 метрів і побудували нову.

Також там уклали нові колії, відновили всі інженерні мережі, налагодили безпекові системи руху поїздів, а тунельну оправу, що примикає до нової ділянки, посилили з обох боків. Крім того, ремонтники захистили тунель між «Деміївською» і «Либідською» від подальшого проникнення води та закріпили ґрунти навколо нього.

Загалом ремонт обійшовся у 383 мільйони гривень, що, за словами мера, на 62 мільйони менше за початкову вартість.

Паралельно з відновлювальними роботами експерти провели дослідження, щоб визначити причину розгерметизації тунелю і підтоплення колій між станціями метро «Деміївська» і «Либідська». Зокрема, підтвердили, що причиною є помилки на етапі проєктування та неякісне виконання будівельно-монтажних робіт під час будівництва цієї ділянки тунелю.

Серед іншого, оправа тунелю за проєктом має експлуатуватися при значно меншому рівні ґрунтових вод, а оправу тунелю збудували неякісно, не дотримуючись правил монтажу кілець. Також не були проведені компенсаційні заходи для закріплення ґрунту, що давало б змогу уникнути негативного впливу інженерно-геологічних зміни на тунель. Крім того, жорсткість тунелю нижча за проектну через використання стінових блоків замість лоткових, що призвело до зменшення товщини й відсутності ребер.

До того ж лабораторні дослідження підтвердили серйозні порушення під час будівництва в частині, де не проводилось хімічне закріплення ґрунтів навколо тунелю.


Теги: Кличко ВиталийКиївський метрополітенКиевский метрополитенстанция метро ЛыбидскаяМетро ДемеевскаяКиївКиев

Дата і час 11 вересня 2024 г., 13:21     Переглядів Переглядів: 1672
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus

’‚Ћђ€ §‘’Ћђ§ћ з Ђ‡Ћ‚ЋЊ

loading...
Загрузка...

Наші опитування

Коли, на вашу думку, можливе закінчення війни в Україні?








Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.065884