АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 15°C
Харків: 14°C
Дніпро: 16°C
Одеса: 19°C
Чернігів: 14°C
Суми: 14°C
Львів: 13°C
Ужгород: 14°C
Луцьк: 15°C
Рівне: 15°C

Абоненти "Київстар", lifecell та Vodafone можуть перевірити, куди вони витрачають свої кошти

Читать на русском
Абоненти "Київстар", lifecell та Vodafone можуть перевірити, куди вони витрачають свої кошти
Абоненти "Київстар", lifecell та Vodafone можуть перевірити, куди вони витрачають свої кошти

Абоненти всіх українських мобільних операторів можуть отримати від них інформацію про надані послуги за необхідний період. І це безкоштовно. Таким чином можна перевірити, куди зникли гроші з рахунку.

Про це повідомили у Національній комісії, що здійснює регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв’язку (НКЕК). Там зазначили: оператор зобов’язаний надати цю інформацію у формі розшифрованого рахунку.

"Для цього можна скористатися мобільним додатком оператора або звернутися з особистим письмовим зверненням абонента до магазину оператора", – додали в НКЕК.

У звіті підкреслюється, що оператор повинен вказати ряд позицій. Зокрема:

  • номер абонента;
  • вид послуги;
  • обсяг наданих послуг;
  • суму коштів для оплати за кожен сеанс зв’язку.

"Звертаємо увагу, що розшифрований рахунок надається лише ідентифікованим абонентам (зареєстрованим або контрактним). Електронні комунікаційні послуги, надані анонімно, не підлягають розшифровуванню", – зазначили в НКЕК.

Водночас абоненти "Київстару", lifecell та Vodafone можуть отримати всю інформацію про свої тарифи безпосередньо від операторів. Якщо, наприклад, пропустили повідомлення про зміни у тарифних планах або просто забули деякі деталі.

Так, абоненти lifecell можуть набрати на своєму телефоні комбінацію *141#. За цією комбінацією можна оформити перезамовлення пакету послуг за тарифним планом, а також отримати інформацію про:

  • зміни тарифного плану;
  • пропозиції для роумінгу.

Абоненти "Київстару" можуть дізнатися всю інформацію про свій тариф кількома способами. Зокрема:

  • за запитом *100*01*2#;
  • авторизувавшись на сайті та перейшовши на сторінку "Тарифи";
  • у додатку "Мій Київстар";
  • за номером 466*66.

В кілька способів можуть дізнатися деталі своєї тарифної пропозиції й абоненти Vodafone. Для цього варто:

  • набрати *101#;
  • зателефонувати за номером 111*1.

Крім того, умови свого тарифу можна знайти за посиланням. А перевірити термін дії місячного пакета та залишок послуг за тарифом за номером *101*4#.


Теги: абонентыLifecellVodafone УкраинаКиївстарКиевстармобильные операторыМобільні оператори

Дата і час 24 вересня 2024 г., 11:32     Переглядів Переглядів: 1810
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus

’‚Ћђ€ §‘’Ћђ§ћ з Ђ‡Ћ‚ЋЊ

loading...
Загрузка...

Наші опитування

Коли, на вашу думку, можливе закінчення війни в Україні?








Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.130187